Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده و از سرمایه‌گذاران در استان حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن، هادی هاشمیان ظهر امروز در جلسه اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در شهرک صنعتی بندرترکمن با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر تولید و اشتغال اظهار داشت: برای تحقق این امر باید از سرمایه‌گذاران واقعی و تولیدکنندگان حمایت و موانع تولید و سرمایه‎‌گذاری را از سر راهشان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مستقر است افزود : سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می توانند مشکلات و دغدغه های خود را به این دبیرخانه منعکس کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: خواسته‌های حقوقی و قضایی تولیدکنندگان پس از ثبت، به صورت موردی در جلسه‌های کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان طرح و برای رفع آن با کمک همه دستگاه‌های عضو چاره‌اندیشی می‌شود.

وی گفت: سال گذشته نیز علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی استان گلستان در جلسات این کمیته حمایت به شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی هم سر زدیم و از نزدیک و رو در رو دغدغه‌های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم.

هاشمیان اظهار کرد: نشست‌های ویژه دستگاه قضایی برای حمایت حقوق و قضایی از تولید و بررسی و پیگیری رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در استان گلستان ادامه می‌یابد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادگستری استان امسال نیز مانند سال گذشته در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان، مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاران را بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کند.

در این جلسه مدیران 3 واحد تولیدی مشکلات و دغدغه‌های خود را با رئیس کل دادگستری در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند