Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اجرای طرح ارتقای ایمنی بیش از 5 هزار عدد کلاه ایمنی در بین موتور سواران استان اردبیل توزیع شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ در اجرای طرح ارتقای ایمنی بیش از 5 هزار عدد کلاه ایمنی در بین موتور سواران استان اردبیل توزیع شده است.مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل که بمناسبت گرامیداشت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل در همایش موتور سواران شهر هیر سخن می گفت با اعلام این مطلب بر فرهنگ سازی و گسترش استفاده از کلاه ایمنی در بین موتور سواران تاکید کرد و افزود : ضربه خوردن سر هنگام تصادف بیشترین علت مرگ موتور سواران هنگام تصادف است که امیدواریم موتورسواران برای حفظ ایمنی و جان خود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رحمتی از کاهش 8 و هشت دهم درصدی تلفات جاده ای در سال 95 خبر داد و گفت: در سال گذشته یکهزار و 455 نفر در تصادفات برون شهری و روستایی جان خود را از دست داده اند که از این میزان 17 نفر موتور سوار و 15 نفر هم عابرین پیاده بودند که تلاش می کنیم با توزیع کلاه ایمنی در تمام شهرها و بخش ها شاهد کاهش تلفات موتور سواران باشیم.وی با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاهها و کمیسیون ایمنی راهها در اجرای طرح های ایمنی و برنامه ریزی جهت کاهش تلفات اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه و توزیع اقلام فرهنگی با شعارهای ایمنی در بین دانش آموزان در فرهنگ سازی کاهش تصادفات و رعایت قوانین گام های مهم و اساسی برداریم.فهیمی معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه اصلی ترین هدف برنامه های روز ملی ایمنی و حمل و نقل هدیه کردن سلامتی به مردم است تا با آرامش و امنیت به مقصد برسند گفت: همه باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی، رعایت کامل قوانین و بهره گیری از آموزش های لازم شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای باشیم.در پایان این مراسم از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل به بیش از یکهزار نفر موتور سوار شهر هیر کلاه ایمنی اهدا شد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه