Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی بوکس ایران عصر امروز (پنجشنبه) با هشت ورزشکار عازم تاشکند ازبکستان می شود تا در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافته و با رقبای خود به مبارزه بپردازد.
رقابت های امسال قهرمانی آسیا از آنجایی که حکم انتخابی مسابقات جهانی را نیز دارد و 6 نفر اول هر وزن مجوز حضور در مسابقات جهانی آلمان را کسب می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید احمدی ‌صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن 52 کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، امین زیادی در وزن 81 کیلوگرم، سالار غلامی در وزن 91 کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن به اضافه 91 کیلوگرم اعضای تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.
فرناندز خیمنز به عنوان سرمربی و محمد عاشری و جاسم دلاوری به عنوان مربی نیز هدایت تیم ایران را در این رقابت ها برعهده دارند.

** آماده کسب مدال درمسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات جهانی هستم
ملی پوش کرمانشاهی وزن 91 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، از آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها و کسب سهمیه مسابقات جهانی آلمان خبر داد.
سالار غلامی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا با بدشانسی روبرو نشوم ضمن کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان، مدال نیز کسب خواهم کرد.
وی ادامه داد: مسابقات امسال به واسطه اینکه حکم انتخابی رقابت های جهانی را نیز دارد از اهمیت مضاعفی برخوردار شده و تمامی تیم های شرکت کننده با آماده ترین نفرات خود پا به این رقابت ها می گذارند.
غلامی خاطرنشان کرد: در دنیای بوکس امروز حریف آسان معنایی ندارد و به خاطر غیرقابل پیش بینی بودن این رشته، باید در هر مسابقه با تمرکز کامل حضور یابی و آن را به چشم یک فینال ببینی تا بتوانی پیروز میدان باشی.
ملی پوش وزن 91 کیلوگرم بوکس ایران گفت: در بوکس اگر یک لحظه غفلت کنی ممکن است ضربه ای از حریف دریافت کنی و همان یک ضربه عامل باختت شود به همین دلیل هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.
وی گفت: من هم سعی می کنم با تمام توان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت و با ارائه بهترین مسابقات ضمن کسب سهمیه رقابت های جهانی به مدال نیز دست پیدا کنم.
غلامی در پایان گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و همه چیز برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا آماده است.

** ملی پوش کرمانشاهی تیم بوکس شانس خوبی برای کسب مدال دارد
حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی ملی پوش اعزامی کرمانشاه به رقابت های قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: غلامی شانس خوبی برای کسب مدال در این رقابت ها دارد.
وی با بیان اینکه در رقابت های قهرمانی آسیا تیم های قدرتمندی شرکت می کنند، افزود: بدون شک موفقیت و کسب مدال در چنین رقابت ها کار ساده ای نیست اما سالار غلامی هم از ورزشکاران با انگیزه ای است که تجربه بین المللی خوبی هم دارد.
فشی یادآوری کرد: در دنیای بوکس امروز حریف آسان وجود ندارد و همه رقبا سخت هستند اما با این حال ورزشکاران قرقیزستان، تاجیکستان، سوریه و ازبکستان رقبای جدی تری برای غلامی خواهند بود.
وی در پایان گفت: اگر ملی پوش کرمانشاهی بوکس ایران اسیر بدشانسی و مسائلی نظیر ناداوری نشود می تواند دست پر صحنه مسابقات را ترک و حداقل سهمیه رقابت های جهانی آلمان را کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از بررسی درخواست‌های میزبانی استان‌های مختلف برای میزبانی از مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های ایران و انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغولستان، فدراسیون بدنسازی استان البرز را به عنوان میزبان این رویداد انتخاب و معرفی کرد.    بر این اساس مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۹ لغایت ۱۱ خردادماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.   این دوره از مسابقات به نام گرامیداشت زنده یاد بیت الله عباسپور، قهرمان فقید پرورش اندام ایران و جهان نامگذاری شده است.    گفتنی است؛ پنجاه و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۵ تا ۱۸ تیرماه به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شمسایی: دیگر مهم نیست چه کسانی هستند یا نیستند/ برای پس گرفتن قهرمانی به بانکوک می رویم