Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون حقوقي رييس جمهور ملت ايران را به حضور پرشکوه در انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا فراخواند و تاکيد کرد که بايد امروز ايران را آماده خلق حماسه ديگري در تحقق مردم سالاري ديني کنيم.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين مجيد انصاري روز پنجشنبه در جشنواره بعثت و انقلاب اسلامي که با حضور پرشور جوانان و نخبگان ورزشي، علمي و اقتصادي استان مازندران برگزار شد، گفت: به هر ميزان که مشارکت سياسي افزايش يابد، قدرت، اعتماد و اعتبار جهاني ايران بالا مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي نااميد کردن جوانان را نقشه دشمنان خارجي دانست و گفت: کانديداها نقاط قوت خود را بيان کنند و روح اميد را در کشور تضعيف و خدمات مديران و دولت را تخريب نکنند.
معاون حقوقي رييس جمهور تاکيد کرد: شما مردم شريف ايران با حضور قبلي خود در انتخابات سال 92، دولتي از تدبير و اميد تشکيل داديد و توانستيد راهي را باز کنيد که خدمتگزاران شما در دولت تدبير و اميد با قدرت، سايه جنگ تحميل، تحريم و تحقير را از کشور برداشتند.
انصاري با بيان اينکه دولت يازدهم با پشتوانه مردم، نگاه به داخل و تکيه بر بازوان کشاورزان و همت کارگران ايراني توانست براي اولين بار جشن خودکفايي گندم را برگزار کند، اظهار داشت: در سال 92 و اوايل آغاز به ‌کار دولت يازدهم تنها براي 18 روز ذخيره گندم در کشور داشتيم و بيش از 6 ميليون تن وارد مي کرديم اما با توجه به منويات مقام معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي و تلاش دولت، امسال در ميان کشورهاي صادرکننده گندم هستيم که اين معجزه اي بزرگ است که با برنامه ريزي دقيق دولت در شيوه هاي نوين آبياري و تلاش کشاورزان حاصل شد.
وي افزايش ميزان توليد و صادرات نفت بعد از برجام، ساخت پالايشگاه ستاره خليج فارس با همت جوانان ايراني، توليد بنزين يورو4، صادرات اين محصول براي اولين بار در تاريخ کشور، افتتاح طرح هاي پتروشيمي در پارس جنوبي، مهار تورم، رشد اقتصادي، تاسيس 2 هزار و 500 شرکت دانش بنيان و ايجاد سالانه 700 هزار اشتغال خالص در مقايسه با آمار ايجاد 14 هزاري اشتغال خالص در دولت قبل را از دستاوردها و خدمات دولت يازدهم برشمرد.
معاون حقوقي رييس جمهور ادامه داد: دولت براي اشتغالزايي زيرساخت ها را آماده کرد، بخش خصوصي را در کنار خود آورد و شرکت هاي دانش بنيان را وارد ميدان کرد و در ادامه نيز بايد شتاب اشتغال در کشور بيشتر شود و جوانان برومند مطابق با خواست و تحصيلاتشان امکان زندگي آبرومندانه داشته باشند.
انصاري گفت: امروز مهندسان، جوانان و متخصصان داخلي در صنايع دفاعي و زيربنايي کشور فعاليت مي ‌کنند و دولت تدبير و اميد با حمايت هاي بي دريغ مردم، همه ناملايمات، تخريب ها و تبليغات منفي را تحمل مي کند.
معاون حقوقي رييس جمهور با اشاره به مذاکرات هسته اي، تاکيد کرد: تيم مذاکره کننده هسته اي توانست سايه شوم تحريم را از کشور بردارد، زمينه رابطه با جهان را بگشايد و امروز ديگر دانشجوي ما براي انتقال پول به خارج با مشکلي مواجه نيست.
انصاري در ابتداي سخنان خود با بيان اينکه مازندران همواره در طول تاريخ ايران پايگاه عزت، سربلندي و سرسبزي بوده است، گفت: ما به قهرمانان ملي، ورزشکاران دلاور، کارگران عزيز، کشاورزان سخت کوش و رزمندگان اين استان افتخار مي کنيم.
معاون حقوقي رييس جمهور ادامه داد: جوانان عزيز و مردم شريف مازندران در طول تاريخ انقلاب اسلامي، دفاع از نظام در هشت سال دفاع مقدس و حماسه هاي سياسي پيشتاز بوده اند، اظهار داشت: رييس جمهور همواره از سفر تاريخي کاروان تدبير و اميد به اين استان به عنوان سرآغاز اميد در دولت تدبير و اميد ياد و تجليل کرده اند.

انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است