Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:44:57 GMT

تصاویر/ در میهمانی حرم و «مدافعان حرم»

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۰۹۱

این زیارت گاه، درسال های دفاع مقدس، مدفن پیکر پاصدها تن از شهدا گردید و در سال های اخیر، پذیرای جسم خونین چهار تن از شهدای مدافع حرم شده است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، بارگاه مقدس منسوب به یکی از نوادگان امام «سجاد» در منطقه «چیذر» قرار دارد که به «امام زاده علی اکبر» مشهور است. بنا بر اقول، این بقعه ی مبارکه که احتمالا قدمت آن به بیش از ۹۰۰ سال قبل بازمی گردد، متعلق است به «علی‌اکبر بن ابراهیم بن حسین بن علی زین‌العابدین (علیه السلام)».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زیارت گاه، درسال های دفاع مقدس، مدفن پیکر پاصدها تن از شهدا گردید و در سال های جنگ علیه «مزدوران سعودی» در «سوریه»، پذیرای جسم خونین چهار تن از شهدای مدافع حرم «بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» شد.

در شب جمعه ای ابری، میهمان این بارگاه ملکوتی و شهدای هم جوارش بودیم که تصاویری از آن را پیش رو دارید.

هدیه به ارواح بلندپرواز «امام زاده علی اکبر» و شهدای آرمیده در جوارش، صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فجهم

السلام علیک یابن رسول الله امام زاده «علی اکبر چیذر» شهدای آرمیده در جوار بارگاه امام زاده «علی اکبر چیذر» شهدای آرمیده در جوار بارگاه امام زاده «علی اکبر چیذر» شهدای آرمیده در جوار بارگاه امام زاده «علی اکبر چیذر» مدافع حرم زینبی(س)، شهید «امیر سیاوشی شاه عنایتی» مدافع حرم زینبی(س)، شهید «محمدحسن مرادی» مدافع حرم زینبی(س)، شهید «امین کریمی چنبلو» مدافع حرم زینبی(س)، شهید «محمدرضا دهقان امیری» وداع با امام زاده «علی اکبر» و شهدای آرمیده در جوارش

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم