Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 22 روز مانده به انتخابات مي توانيد در بسته خبري انتخاباتي «تابناک»؛ آخرين و مهمترين خبرهاي انتخاباتي را بخوانيد.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوري، شوراها و مياندوره اي مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در برخي حوزه ها ممکن است برخي خبرهاي مهم انتخاباتي لا به لاي اخبار روز گم شود و به اندازه کافي تاثيرگذار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته خبرهاي انتخاباتي گزيده تازه ترين و مهمترين اخبار اين رويداد بزرگ منتشر مي شود.
ميرسليم رنگ «زرشکي » را برگزيد

نامزد حزب موتلفه اسلامي در انتخابات رياست‌جمهوريگفت: بنده رنگ خاصي براي تبليغات انتخاباتي خودم تعيين نکردم اما همکاران من در تبليغاتو آگهي‌ها از رنگ زرشکي استفاده مي‌کنند.
نامزد حزب موتلفه اسلامي در انتخابات رياست‌جمهوريپس از ضبط برنامه تبليغاتي خود در صدا و سيما در جمع خبرنگاران گفت: پس از رسيدن بهرياست جمهوري نه تنها از همه رقبا بلکه از همه ايرانيان علاقمند براي اعتلاي کشور استفادهمي‌کنم.
وي ادامه داد: برخي اقدامات بنده براي خروجکشور از رکود به صورت ضربتي است که در کوتاه مدت اثرگذار خواهد بود.برنامه‌هاي بلندمدتبنده برنامه‌ريزي مي‌شود تا اثرات خود را در دولت‌هاي آينده نشان دهد.
انتخاب اسم يک دختر براي ارگان اطلاعرساني روحاني
پايگاه‌هاي رسمي اطلاع رساني ستاد انتخاباتيحسن روحاني صبح امروز با حضور محمد شريعتمداري رئيس ستاد آغاز به کار کردند.
صبح امروز (پنجشنبه) با حضور محمد شريعتمداريرئيس ستاد انتخاباتي حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني کانديداي دوازدهمين دوره انتخاباترياست جمهوري، پايگاه‌هاي رسمي اطلاع رساني اين ستاد به آدرس‌هاي www.rouhani96.irو www.sahar.newsبه طور رسمي آغاز به کار کردند.
در اين وب‌سايت‌ها اخبار رسمي، ️مواضع،️اطلاعيه ها، سفرها، ️برنامه ها، ️سخنراني‌ها ️و اقلام تبليغاتي ستاد انتخاباتي روحاني قرار مي‌گيرد.
روزنامه‌ي دو برگي «آرمان ملي»، ديگر ارگانرسانه‌اي متعلق به ستاد انتخاباتي حسن روحاني است.

اظهاراتي که در برخي ازتبليغات کانديداها مي شود، عملياتي نيست

علي لاريجاني مشکلات کشوررا داراي پيچيدگي‌هايي عنوان کرد و ادامه داد: به لحاظ بين‌المللي و اشتباهاتداخلي و سوء مديريت‌ها مشکلاتي در کشور ايجاد شد که باعث محدوديت منابع دولتي شد.همچنين بدهي دولت به بانک‌ها و بخش خصوصي بر اين پيچيدگي‌ها افزود، اين در حالياست که در برخي تبليغات کانديداها اظهاراتي مي‌شود که ممکن است عملياتي نباشد.

رئيس مجلس شوراي اسلاميدر ادامه با بيان اينکه اخيراً به لحاظ بين‌المللي شرايط کشور تغيير کرده، اظهارکرد: در گذشته مصاف جدي داشتيم و تحريم‌ها شديد بود که بايد آن را حل مي کرديم،همچنين از نظر فروش نفت مشکلاتي داشتيم و کارخانجات مواد اوليه نداشتند اما هماکنون براي راه اندازي کارخانه‌ها عزم جدي در کشور ايجاد شده و سرمايه وجود دارد وصرفاً بايد اقدامات آغاز شود.


فراخوان تلگرامي قاليباف براي مناظرات انتخاباتي
کانال تلگرامي محمد باقر قاليباف کانديدايدوازدهمين انتخابات رياست جمهوري در آخرين پست خود نوشت: مردم عزيز ايران؛ فردا انتظارداريد بنده به نمايندگى از شما در مناظره، چه خواسته‌ها، موضوعات و مطالباتي را مطرحکنم.
کانال تلگرامي محمد باقر قاليباف کانديدايدوازدهمين انتخابات رياست جمهوري در آخرين پست خود نوشت: مردم عزيز ايران؛ فردا انتظارداريد بنده به نمايندگى از شما در مناظره، چه خواسته‌ها، موضوعات و مطالباتي را مطرحکنم.
همچنين در ادامه اين پست آمده است: سوالاتخود را تا ساعت 12 فردا جمعه به @ghalibafadmin ارسال فرماييد.
تعبير رئيس ستاد روحاني درباره مناظره‌هايانتخاباتي
رئيس ستاد انتخابات روحاني ضمن تأکيد براينکه مبارزات انتخاباتي مبارزه برنامه‌هاي نامزدها است گفت: محمد علي وکيلي نمايندهمردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوي ستاد انتخابات آقاي روحاني فعاليت خواهد داشت.
محمد شريعتمداري رئيس ستاد انتخابات روحانيدر رونمايي از پايگاه اطلاع رساني انتخاباتي ستاد روحاني طي سخناني اظهارداشت: مبارزاتانتخاباتي مبارزات بگم بگم نيست بلکه مبارزه برنامه‌هاي نامزدهاست.
وي ادامه داد: آقاي محمد علي وکيلي نمايندهفعلي مردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوي ستاد انتخابات آقاي روحاني فعاليت خواهد داشت.
شريعتمداري در پاسخ به اين سوال که برخياز افراد اعلام کرده‌اند که در صورت رئيس جمهور شدن يارانه 250 هزار توماني به مردمپرداخت خواهند کرد. با توجه به سوابق اجرايي عالي شما در سال‌هاي گذشته فکر مي‌کنيدچقدر اين شعار عملياتي است؟ هدف طرح اين شعارها را چه مي‌دانيد؟ گفت: در دوره‌اي ممکناست که اين شعارها تاثيرگذار بوده باشد؛ اينکه يک کانديدا از پشت تريبون بگويد برجايفل را به مرکز اين شهرستان منتقل مي‌کنم، طرح اين ادعا ممکن است اثرگذار باشد و موجبعوام‌فريبي باشد.
وي ادامه داد: امروزه سطح آگاهي‌هاي مردمبالاتر از اين است که يک کانديدا بگويد من 250 هزار تومان يارانه مي‌دهم و يکي بگويدمن 300 هزار تومان مي‌دهم و فرد ديگري يک سخن و مبلغ ديگري را بگويند و مردم در يکمسابقه رئيس جمهورشان را انتخاب کنند.
بانک: جهانگيري با روحاني رقابت نمي‌کند
قائم مقام ستاد انتخابات روحاني گفت: آقايجهانگيري قطعا با آقاي روحاني رقابت نخواهد کرد مابقي موضوع چهارچوب‌هاي انتخاباتياست که بايد هدايت و عمل شود.
مرتضي بانک قائم مقام ستاد انتخابات روحاني در پاسخ به اين سوال که ايا اقاي جهانگيري متعهدشده‌اند که به نفع اقاي روحاني کنار بروند اظهارداشت: آقاي جهانگيري قطعا با اقاي روحانيرقابت نخواهد کرد. مابقي موضوع چهارچوب هاي انتخاباتي است که بايد هدايت و عمل شود.
لازم به ذکر است صبح امروز مرتضي بانک بهعنوان قائم مقام ستاد انتخابات روحاني معرفي شد.
جليلي: رئيسي گزينه اصلح است
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکهملت ما يک تجربه چهار ساله پشت سر گذاشت و امروز بهترين فرصت براي ارزيابي وعده‌هاست،گفت: بايد براي چهار سال آينده تصميم بگيريم و از اين لحاظ صحنه انتخابات نه تنها طريقتبلکه موضوعيت هم دارد.
سعيد جليلي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام عصرامروز در همايش مردمي حمايت از نامزد اصلح "سيد ابراهيم رئيسي" با `عنوانتاملي بر چهار سال گذشته و آينده` اظهار داشت: چهار سال از انتخابات سال 92 گذشت واين افتخار تفکر انقلابي است که به راي مردم احترام مي‌گذارد. ملت ما يک تجربه چهارساله پشت سر گذاشت و امروز بهترين فرصت براي ارزيابي وعده‌هاست.
جليلي با بيان اينکه تکليف تفکر انقلابيهمواره ادامه دارد، افزود: بايد براي چهار سال آينده تصميم بگيريم و از اين لحاظ صحنهانتخابات نه تنها طريقت بلکه موضوعيت هم دارد، لذا صحنه انتخابات براي چالش عقلانيو اقناع است نه اغوا.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد براينکه امروز فرصت خوبي است که در صحنه انتخابات ملت ما درباره وعده‌ها و تدبيرها محاسبهکند، تصريح کرد: اگر درک صحيحي از چهار سال گذشته نداشته باشيم نمي‌توانيم براي چهارسال آينده هم تصميم بگيريم.
وي با اشاره به انتخابات قبلي و تقاضايمردم براي رفع مشکلات و يادآوري اينکه آقاي روحاني و ولايتي تفکري را به جامعه القاکردند، گفت: تفکري که مدعي بود با اين مسير مي‌توان مشکلات را حل کرد، کارنامه‌اش مقابلماست، البته ما بناي محکوم يا تحقير کردن نداريم بلکه ميخواهيم انقلاب در مسير درستپيش برود.
جليلي ادامه داد: بايد به سوالات مردم پاسخمعتبر داد؛ برخي ادعاي کاهش هزينه دارند اما اين سرمايه‌هاي نظام است که کاهش پيدامي‌کند، در سرمايه‌هاي ملي کشور بتن ريخته و به خارج منتقل کردند اما خودشان مي‌گويندطرف مقابل به متن برجام پايبند نيست.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره بهآمار فعلي نقدينگي در حال حاضر و شعار ايجاد رفاه در انتخابات قبل، گفت: بگويند درکشاورزي، صنعت و معدن چه ارمغاني براي کشور آورده‌اند، نبايد اجازه داد دوباره عده‌ايبا جملات عاري از صحت به مردم راه حل هاي نادرست القا کنند و مشخص شود درست نبوده است.
وي افزود: ما به منتخب مردم احترام گذاشتيمو اعلام کرديم که کمک هم مي‌کنيم، يکي از کارهاي ما بررسي راه حل هاي صحيح بود، بهطور مثال نمي توان يکباره طرح مسکن مهر را تعطيل کرد و هيچ جايگزيني نيز براي آن پيشنهادنداد؛ ما نيامدها يم شعار دهيم بلکه ميخواهيم نشان دهيم مسير قبلي درست بود يا خير.
جليلي با بيان اينکه فقط از موضوع مسکندرصد بالايي از اشتغال ايجاد مي‌شود و اين در کنار ايجاد مسکن براي مردم است، تاکيدکرد: اما متاسفانه در اين چهار سال متوقف شد؛ بخش مسکن که ديگر نيازي به برجام نداشتپس چرا اين اتفاق نيفتاد؟
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: اگرگفته مي شود توليد و اشتغال مهم است اين ضرورت جامعه است، اما آيا امروز چرخ کارخانهها مي‌چرخد؟ مزيت ما در نفت و گاز و پتروشيمي است، چرا وضع موجود با وضع مطلوب فاصلهدارد؟
وي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مردمبايد بدانند چه تغيير و تحولي قرار است اتفاق بيفتد و امروز يکي از بحث‌هاي جدي ايناست.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: اگرمي‌گويم آقاي رئيسي اصلح است براي اين است که از او مي‌خواهيم چنين روندي دنبال شودو انشاالله دنبال خواهد شد.
مسئول تبليغات ستاد قاليباف: بايد بادولت حرف خداحافظي کرد
سيد محمود رضوي مسئول تبليغات ستاد محمدباقر قاليباف در صفحه شخصي خود پيرامون اعمال تغييراتي در فيلم ضبط شده تبليغاتي قاليبافتوسط صدا و سيما واکنش نشان داد.
سيد محمود رضوي مسئول تبليغات ستاد محمدباقر قاليباف در صفحه شخصي خود پيرامون اعمال تغييراتي درفيلم ضبط شده تبليغاتي قاليبافتوسط صدا و سيما نوشت: آشنايان اقاي روحاني حق داشتند مي‌گفتند مناظره‌ها ضبطي باشد.مي‌روم براي سانسور ضبطي برنامه امشب اقاي قاليباف! خداحافظي با دولت حرف.
مرعشي با اشاره به وضعيت ناامن منطقه خاورميانهگفت: شوراي امنيت ما را در ذيل فصل هفتم تعريف کرده بود و به سوي نفت به جاي غذا پيشمي‌رفتيم که در اردوگاه اصولگرايان دست به انتخاب زديم.
انتقاد مرعشي از سهم خواهي برخي اصلاح‌طلبان
حسين مرعشي تاکيد کرد: آقاي روحاني هيچ‌گاهاصلاح‌طلب نبوده و مدعي اصلاح‌طلبي هم نيست.
عضو شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان تاکيدکرد: در 28 مرداد مردم دولت مصدق را از ببن بردند، دوستان نگذاريد تاريخ تکرار شود،نگذاريم ضد بر جاميان از برجام سود ببرند.
ويدر پايان خاطرنشان کرد: من پريشب ليست مرکز يک استان که بسته شده بود را ديدم.يکي از دوستان عزيز ما خواهرش در ليست نبود. ظرف دو ساعت ليست را بمباران کرد. در انتهااز او پرسيديم چه کسي بهتر از اين افراد است گفت خواهر من بهتر از اينها بود. نکنيداين کار را. ما هيچ کدام روي کسي تعصب نداريم. من نه روي آقاي عليزاده طباطبايي تعصبدارم نه روي خانم صدر اعظم نوري. معيار ما ضوابط است.
ميرسليم: رئيس‌جمهور بايد فدايي مردمباشد
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوريگفت: رسيدن به رياست در دولت يعني آغاز نوکري کردن و خالصانه براي مردم فدا شدن؛ بايدکساني را انتخاب کنيم که چنين نيتي داشته باشند در غير اين‌صورت راه به جايي نخواهيمبرد.
همايش ستادهاي مردمي «سيد مصطفي ميرسليم» نامزد حزبموتلفه اسلامي در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در سالن شهيد لاجوردي موسسهشهداي موتلفه اسلامي برگزار شد.
ميرسليم در اين ديدار با بيان اينکه ماکه صحبت از حق مي‌کنيم، اين حق را در قانون اساسي خود متجلي مي‌بينيم، اظهار کرد: مردمحق دارند بگويند آنچه ما به آن راي مثبت داديم چه شد و شما مسئولان جمهوري اسلامي چهکرديد؟ مردم حق دارند به مسئولان بگويند به اصول قانون اساسي آنگونه که بايد نپرداختيد.
وي افزود: اگر امروز وصيت امام خميني(ره)را بازنگري کنيد، خواهيد ديد که بسياري از فقرات آن مغفول مانده و اجرا نشده است.
نامزد حزب موتلفه اسلامي در انتخابات رياستجمهوري با تاکيد بر اينکه طي سال‌هاي گذشته به سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري کمتوجهي شده است، گفت: برادران ما وقتي ديدند به سياست‌هاي کلي نظام عنايت لازم صورتنگرفته است، در سال 95 تصميم گرفتند که بدنبال احقاق حقوق برجاي مانده مردم بيافتندو من را نيز بعنوان سرباز اين راه انتخاب کردند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار کرد: منهيچگاه بدنبال فريب‌کاري نبودم و نيستم و اعتقادي به دادن وعده‌هاي راي‌آور ندارم.اگر من صحبت از اشتغال جوانان کردم، افتخار دارم که طي سالهاي تدريس در دانشگاه بهدانشجويان خود گفته‌ام که اگر در درس من موفق باشيد، قبل از اينکه فارغ التحصيل بشويدشما را در صنعت مشغول بکار خواهم کرد.
ميرسليم افزود: وجود تمام مفاسد، ناهنجاري‌هايرفتاري و تضعيف بنيان خانواده در جامعه به مشکل رکود و اشتغال برمي‌گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

انتهای پیام/



کد خبر: 1229145 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم