Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:00:44 GMT

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شهر قدس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۲۲۱

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شهر قدس

قدس- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شهروندان با ارائه گزارشی به کلانتری ۱۱ این شهرستان اعلام کرد که شخص ناشناسی با هدف نامعلومی اقدام به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کرده است و در پی این گزارش بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی شهرستان قدس افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان بلافاصله پرونده را برای پیگیری تخصصی به پلیس فتا ارسال کرد که کارشناسان این پلیس با استفاده از رصد شبکه های اجتماعی موفق شدند شماره تماس متهم را ردیابی کرده و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

فلاحی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را به پلیس فتا فرا خواندند که وی پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و هدف خود را ضربه زدن به کانون خانواده به علت کینه های قدیمی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: شهروندان در استفاده از شبکه های اجتماعی جوانب احتیاط را رعایت و از نگهداری عکس های خانوادگی و خصوصی خود در گوشی تلفن همراه جدا خودداری کرده و هر گونه فعالیت مشکوک در این شبکه ها را بلافاصله با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان