Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعیان قانون گرایی باید بدانند که حربه ثبت نام فلّه ای و تحمیل هزینه به نظام و مظلوم نمایی خیلی قدیمی و بی اثر شده است. این جریان باید بداند که دیگر این قبیل فضاسازی های دروغین ، نامشان را از صندوق رای خارج نخواهد کرد و باید برای جذب رای چاره دیگری بیاندیشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ به سبب بی اخلاقی برخی مدعیان قانون گرایی لاجرم مجبور شدیم قدری شفاف تردر خصوص موج تخریبی اخیر علیه هیئت محترم نظارت در استان مرکزی سخن بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که خط خبری - تخریبی علیه تصمیمات و اقدامات قانونی هیئت محترم نظارت در استان مرکزی شکل گرفته و مدعیان قانون گرایی با ادبیاتی همچون طوفان اعتراض کماکان توهم «خود زیاد پنداری» گرفته و به انحاء مختلف دست به تشویش اذهان عمومی و مظلوم نمایی می زنند.

این جریان از قدیم الایام عادت دارند که ژست قانون گرایی، نظم، اصلاح و... بگیرند لکن آنجایی که شرایط بر وفق مرادشان نباشد حتی دست به شورش و آتش زدن اموال بیت المال و... بزنند.

بر اساس اظهارات ریاست محترم هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی از مجموع ۶هزار داوطلب ۶ در صد رد صلاحیت شده، یک درصد انصراف داده و ۹۳درصد تایید شده اند.

این جیغ های بنفش رسانه های منتسب به یک جریان خاص در حالیست که ساز و کار قانونی انتخابات کاملاً شفاف و روشن است و حضور نامزد ها و ثبت نام آنها به منزله قبول این میثاق ملی است.

این همه فریاد و فغان و سوگواری در رثای دموکراسی و آزادی تنها به خاطر رد صلاحیت ۶درصد و فقط ۶ درصد کسانی است که بر اساس قانون، صلاحیت تصدی مسئولیت را ندارند. و نظام اسلامی تنها برای حفظ وجهه و آبروی خود این اقلیت ۶ درصدی اقدام به افشای عمومی اسناد و مدارک رد صلاحیت آنها نمی کند.

مدعیان قانون گرایی باید بدانند که حربه ثبت نام فلّه ای و تحمیل هزینه به نظام و مظلوم نمایی خیلی قدیمی و بی اثر شده است.

این جریان کاسبکار سیاسی باید بداند که دیگر این قبیل فضاسازی های دروغین ، نامشان را از صندوق رای خارج نخواهد کرد لذا می بایست جهت جذب رای چاره دیگری بیاندیشند.

رد صلاحیت این ۶درصد مبتنی بر استعلامات اخذ شده از مراکز ۴ گانه بوده است و در این میان شورای نگهبان نیز دخالتی نداشته است.

اینکه اصل اسناد و علل رد صلاحیت ها به صورت علنی منتشر نمی شود به خاطر نجابت نظام و حفظ حرمت و آبروی افراد است که اگر اینگونه نبود، اکنون بوی گند فساد برخی افراد ظاهر الصلاح تا آسمان هفتم می رفت.

در این میان، جریان مدعی قانون با علم به این مشی نظام، لشگر قلم به دستان خود را به صف کرده تا بذر شک بکارند و گیاه فتنه درو کنند.

چقدر برازنده ی این افراد است این شعر بیدل:

سرمایه تو جز عرق شرم نیست / چیزی مشو که هرچه شوی بی‌حیا شوی

اما روی دیگر سخن این نوشته با مسئولین ارشد استان است؛ کسانی که ندانسته و از روی نا آگاهی اقدام به موضع گیری سیاسی علیه هیئت محترم نظارت کرده اند. آقایان کلاه خود را قدری بالاتر بگذارید، مصلحت نظام و مردم را به رفیق بازی های سیاسی و دو روزِ دنیا ترجیح دهید.

آقای مسئول و نماینده مبادا شخصیت حقیقی و حقوقی خود را برای کسانی خرج کنید که در چشم مردم و خدا ارزشی ندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها