Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرمانداری ها و ستادهای اجرایی فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی کاندیداها را در چهارچوب قانون فراهم کنند تا حقوق کاندیداها رعایت شود.

نصیری در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل که با ارتباط زنده تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداری ها و هیات های اجرائی شهرستان های استان برگزار شد بر ضرورت رعایت کامل بی طرفی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد و گفت: با همدلی و همکاری صمیمانه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت مردم استان، در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری باشور ونشاط، سالم و باشکوه انتخابات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه استفاده از اموال دولتی در تبلیغات بر له و یا علیه کاندیداها ممنوع است، اظهار داشت: طبق قانون انتخابات، دخالت نیروهای نظامی و انتظامی اعم از کارکنان ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، کارکنان وظیفه آنان و اعضای بسیج سپاه پاسداران در تبلیغات و طرفداری کاندیداها ممنوع است. رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: فعالیت انتخاباتی کارکنان دولت نیز در ساعات اداری ممنوع است. نصیری گفت: همه دستگاه ها، ادارات و نهادها موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و باید امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات را تامین کنند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: برگزاری انتخابات به معنای تعطیلی دولت نیست و فرمانداران وظایف روزمره و ماموریت های محوله خود را در خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف