Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد برادران روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی و توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در سبزوار افزود: بر اساس آمارهای وزارت کشور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا میزان ثبت نام نامزدها، سطح تخصص، مدارک تحصیلی و حضور بانوان افزایش جدی دارد.
وی ادامه داد: تهمت زدن، متهم کردن یکدیگر و شایعه سازی در مورد صحت برگزاری انتخابات از مهمترین مسائلی است که در صورت طرح از سوی نامزدها با آن برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سبزوار گفت: از نامزدها انتظار می رود با در نظر گرفتن ضوابط از دادن وعده هایی که در چارچوب قانون و شرح وظایف شوراهای اسلامی در شهر و روستا نیست خودداری کنند.
وی افزود: 228 هزار نفر از شهروندان سبزواری واجد شرایط شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند. امسال 249 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان سبزوار مستقر می شود.

* تشکیل شعبه ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی
دادستان عمومی و انقلاب سبزوار نیز در این نشست گفت: شعبه ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شد و با همکاری ضابطان قضایی با متخلفان برخورد می شود.
حسین اردمه افزود: مخدوش کردن مبلمان شهری، آسیب زدن به اموال دولتی و عمومی از مهمترین تخلفات انتخاباتی است که در قانون برای این موارد مجازاتهایی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تهمت زن، اشاعه و ترویج شایعات و ایجاد مزاحمت نیز از دیگر تخلفاتی است که در این ایام مورد توجه است و در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.

* جلوگیری از ترویج بی بندو باری به بهانه برگزاری انتخابات
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این نشست گفت: اجازه ترویج بی بند و باری به بهانه برگزاری انتخابات به کسی داده نمی شود و با ستادهای انتخاباتی که در این زمینه اهمال کنند برخورد قاطع می شود.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: استفاده از موسیقی غیرمجاز برای جلب توجه جوانان و نوجوانان و بهره گیری از نمادهای خاص از جمله جرائمی است که در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد