Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@20:57:03 GMT

خانواده هادی نوروزی به دیدار سلطانی فر رفتند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۵۳۵

خانواده هادی نوروزی به دیدار سلطانی فر رفتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز همسر و فرزند مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان رفتند.

بعد از اینکه جام قهرمانی پرسپولیس به این تیم اهدا شد، مسائلی به وجود آمد که باعث ناراحتی خانواده مرحوم نوروزی شد و همان زمان بود که سلطانی‌فر عنوان کرد جلسه‌ای را با خانواده مرحوم نوروزی ترتیب خواهد داد تا بابت اتفاقات رخ داده از آنها دلجویی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه امروز در راستای همین موضوع بود و وزیر ورزش با خانواده کاپیتان فقید تیم پرسپولیس دیدار داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید