Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@02:21:46 GMT

پاکسازی اراضی کشاورزی باقرشهر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۵۴۹

پاکسازی اراضی کشاورزی باقرشهر

اراضی باقرشهر همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری باقرشهر و محیط زیست شهرستان ری پاکسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از باقرشهر نیوز،شعار زمین پاک منحصرا در قالب این هفته نباشد و فرهنگ سازی بصورت روزانه و همیشگی جز عادات شهروندی و اولویت های زندگی ما قرار بگیرد .

همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه و آغاز هفته زمین پاک با شعار همه با هم بسوی زمین پاک مراسمی با همکاری شهرداری باقرشهر جهت پاکسازی اراضی کشاورزی در روستای قمصر صورت پذیرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در این مراسم که با حضور حدود 60 نفر از همکاران واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری باقر شهر و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری صورت گرفت اراضی کشاورزی قمصر بسمت مجمتع خدماتی تجریشی پاکسازی و تفکیک زباله انجام گرفت . انتقال نخاله های ساختمانی نیز به محل مورد نظر شهرداری باقر شهر انجام پذیرفت . زهره عبادتی ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نباید شعار زمین پاک منحصرا در قالب این هفته باشد و فرهنگ سازی بصورت روزانه و همیشگی جز عادات شهروندی و اولویت های زندگی ما قرار بگیرد . از آنجا که سیاست دولت مدیریت پسماند بصورت جدی می باشد این مساله نیز بعنوان مهم ترین برنامه این اداره در دستور کار قرار دارد . وی عنوان کرد: برنامه های دیگرآاموزشی و پاکسازی نیز در طول هفته آینده از جمله پاکسازی مسیر سبز ساحلی در تالاب عشق آباد از برنامه‌های این اداره است. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد غراوی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های؛ جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

غراوی گفت: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

بر اساس این گزارش، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

کد خبر 6096028

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی