Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@05:38:09 GMT

مجید انصاری: ایران را آماده خلق حماسه دیگری کنیم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۵۹۲

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز پنجشنبه در جشنواره بعثت و انقلاب اسلامی که با حضور پرشور جوانان و نخبگان ورزشی، علمی و اقتصادی استان مازندران برگزار شد، گفت: به هر میزان که مشارکت سیاسی افزایش یابد، قدرت، اعتماد و اعتبار جهانی ایران بالا می رود.

وی ناامید کردن جوانان را نقشه دشمنان خارجی دانست و گفت: کاندیداها نقاط قوت خود را بیان کنند و روح امید را در کشور تضعیف و خدمات مدیران و دولت را تخریب نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی رییس جمهور تاکید کرد: شما مردم شریف ایران با حضور قبلی خود در انتخابات سال ۹۲، دولتی از تدبیر و امید تشکیل دادید و توانستید راهی را باز کنید که خدمتگزاران شما در دولت تدبیر و امید با قدرت، سایه جنگ تحمیل، تحریم و تحقیر را از کشور برداشتند.

انصاری با بیان اینکه دولت یازدهم با پشتوانه مردم، نگاه به داخل و تکیه بر بازوان کشاورزان و همت کارگران ایرانی توانست برای اولین بار جشن خودکفایی گندم را برگزار کند، اظهار داشت: در سال ۹۲ و اوایل آغاز به ‌کار دولت یازدهم تنها برای ۱۸ روز ذخیره گندم در کشور داشتیم و بیش از ۶ میلیون تن وارد می کردیم اما با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و تلاش دولت، امسال در میان کشورهای صادرکننده گندم هستیم که این معجزه ای بزرگ است که با برنامه ریزی دقیق دولت در شیوه های نوین آبیاری و تلاش کشاورزان حاصل شد.

وی افزایش میزان تولید و صادرات نفت بعد از برجام، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس با همت جوانان ایرانی، تولید بنزین یورو۴، صادرات این محصول برای اولین بار در تاریخ کشور، افتتاح طرح های پتروشیمی در پارس جنوبی، مهار تورم، رشد اقتصادی، تاسیس ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان و ایجاد سالانه ۷۰۰ هزار اشتغال خالص در مقایسه با آمار ایجاد ۱۴ هزاری اشتغال خالص در دولت قبل را از دستاوردها و خدمات دولت یازدهم برشمرد.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: دولت برای اشتغالزایی زیرساخت ها را آماده کرد، بخش خصوصی را در کنار خود آورد و شرکت های دانش بنیان را وارد میدان کرد و در ادامه نیز باید شتاب اشتغال در کشور بیشتر شود و جوانان برومند مطابق با خواست و تحصیلاتشان امکان زندگی آبرومندانه داشته باشند.

انصاری گفت: امروز مهندسان، جوانان و متخصصان داخلی در صنایع دفاعی و زیربنایی کشور فعالیت می ‌کنند و دولت تدبیر و امید با حمایت های بی دریغ مردم، همه ناملایمات، تخریب ها و تبلیغات منفی را تحمل می کند.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای توانست سایه شوم تحریم را از کشور بردارد، زمینه رابطه با جهان را بگشاید و امروز دیگر دانشجوی ما برای انتقال پول به خارج با مشکلی مواجه نیست.

انصاری در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه مازندران همواره در طول تاریخ ایران پایگاه عزت، سربلندی و سرسبزی بوده است، گفت: ما به قهرمانان ملی، ورزشکاران دلاور، کارگران عزیز، کشاورزان سخت کوش و رزمندگان این استان افتخار می کنیم.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: جوانان عزیز و مردم شریف مازندران در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع از نظام در هشت سال دفاع مقدس و حماسه های سیاسی پیشتاز بوده اند، اظهار داشت: رییس جمهور همواره از سفر تاریخی کاروان تدبیر و امید به این استان به عنوان سرآغاز امید در دولت تدبیر و امید یاد و تجلیل کرده اند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6092261

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است