Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد فرشباف ماهریان عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با تاکید بر برنامه ریزی برای برخورد با پدیده قاچاق کالا افزود: زمانی تولید در جامعه اسلامی ما موثر و دارای خروجی شایسته است که توام با نوآوری، کیفیت مناسب و توزیع مناسب باشد.
وی ادامه داد: مبارزه با پدیده قاچاق به همکاری همگانی نیاز دارد و ریشه کنی این پدیده توسط یک دستگاه به تنهایی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرشباف ماهریان یادآور شد: حمایت جدی از تولید همراه با مبارزه عملی با قاچاق زمینه ساز توسعه پایدار کشور است.
مدیرکل بازرسی استان یزد نیز در این آیین گفت: پست و مقام یک نعمت و فرصت برای خدمتگزاری به مردم است که باید مسئولان اجرایی قدر آن را بدانند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی افزود: متولیان هر پست‌ و مقام باید به خوبی نشان دهند که شایستگی این جایگاهی را دارند و از فرصتی که برایشان پیش آمده نهایت استفاده را برای رضای حضرت حق و مردم ببرند.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد با حضور معاون توسعه سازمان تعزیرات حکومتی و مسئولان اجرایی برگزار و در این آیین با قدردانی از خدمات سیدغریب بیژن‌نیا مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان یزد، غلامرضا سالاری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.
جواد فرشباف معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی در سفر به یزد ضمن دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز شرکت کرد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه