Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:29:13 GMT

رکورد سرشماری اینترنتی جهان به نام ایران ثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۷۵۰

رکورد سرشماری اینترنتی جهان به نام ایران ثبت شد

رئیس مرکز آمار ایران گفت: کشور ایران با ثبت 48.4 درصد از سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی، توانست رکورد جهان را بشکند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، امیدعلی پارسا امروز پنجشنبه(7اردیبهشت) در مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95 ، در استان زنجان، گفت: کشور ایران ظرفیت‌ انجام کارهای بزرگ را به شرط وجود ید واحد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا، با اشاره به اینکه با همکاری‌های به عمل آمده سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: کسب رکورد جهانی 48.4 درصد از سرشماری به صورت اینترنتی خود گواه انجام کارها با همکاری همه جانبه است.

رئیس مرکز آمار ایران همچنین با بیان اینکه در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن تکلیف هر کسی مشخص بوده و برنامه‌ها به صورت مرتب رصد می‌شد، اضافه کرد: نام ایران با 48.4 درصد سرشماری اینترنتی در جهان ثبت شده است.

پارسا در ادامه با بیان اینکه استان زنجان با 38 درصد سرشماری به صورت اینترنتی جزو استان‌های خوب ارزیابی شده است، یادآور شد: هدفگذاری در سطح کشور برای میزان سرشماری به صورت اینترنتی 35 درصد بوده که خوشبختانه بیشتر از هدفگذاری محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان زنجان با 134 شاخص در ارزیابی‌ها رتبه نخست کشور را در سال گذشته کسب کرده است، افزود: در سال 94 هم با 110 شاخص رتبه دوم را کسب کرده بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست