Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@00:09:27 GMT

پایان رقابتهای لیگ امید کشور و کسب عنوان پنجمی برای ملوان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۴۹۹۵

پایان رقابتهای لیگ امید کشور و کسب عنوان پنجمی برای ملوان

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در هفته پایانی رقابتهای لیگ امید فوتبال کشور به عنوان پنجمی این رقابتها رضایت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازافق انزلیهفته بیست ودوم (پایانی ) لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور برگزار و نتایج زیر حاصلشد.

سپاهان اصفهان۰ – ۰ملوان بندرانزلی
نفت اهواز ۲ – ۶ فولاد خوزستان
گل های نفت اهواز :رامین داوودی – آرش بیات
گل های فولاد :یوسف کی شمس (۲گل ) -علی رضا خوش کفا -امید سیدعلی -علیرضا سواری-رضا نعامی
مس کرمان ۳– ۰صنعت نفت آبادان(نفت آبادان حاضر نشد )
شهرداری ارومیه۳ –۰ خونه به خونه بابل (خونه به خونه حاضر نشد )
ذوب آهن اصفهان۳ –۰ صبای قم (صبا حاضر نشد)
مس رفسنجان۱ –۵تراکتورسازی تبریز
گل مس:محمد جواد پرور
گلهای تراکتور :امیرحسین دبیری(۲گل) ،امیر اسدزاده -محمدرضا آزاده – رضا عودی

*گفتنی است تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل ۲ هفته مانده به پایان رقابتها قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شد و تیم های شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان نیز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی نیز در پایان این دوره از رقابتها با کسب ۳۲ امتیاز در ، رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و این در شرایطی بود که در صورت حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم فوتبال مس کرمان این احتمال وجود داشت تا تیم فوتبال ملوان در ، رتبه چهارم جدول رده بندی به کار خود پایان دهد.

اما از نکات برجسته و قابل ذکر در تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی این بود که تعداد زیادی از جوانان آینده دار که می توانند تا سالها به تیم فوتبال بزرگسالان ملوان خدمت کنند در این تیم پرورش یافته اند و قدر یقین تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال امید ملوان می توانند در فصل آینده به تیم بزرگسالان ملوان راه پیدا کنند.

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در فصل جاری تحت هدایت : احمد اسپندار سرپرست پیشکسوت ارزنده باشگاه ملوان – محمد قدیر بحری مربی موفق و پرتوان و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان – فرامرز طهماسبی مربی دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان – اسمائیل دانشور و غلامه زکاله مربیان پرتلاش و محمد صداقت کیش مربی بدنساز دوست داشتنی تیم فوتبال امید ملوان به کار خود پایان دادند و شایان ذکر است محمد صبر بخش و هوشنگ ابراهیمی نیز در فصل جاری به عنوان پزشکیار، در خدمت تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز