Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات رسانی شعب بانک شهر برای توزیع بن کارت های نمایشگاه کتاب تهران در روز جمعه ٢٨ شعبه بانک شهر، روز جمعه هشتم اردیبشهت ماه به منظور ارایه بن کارت های نمایشگاه کتاب تهران فعال هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به منظور تسهیل در ارایه خدمات در آستانه افتتاح سی امین نمایشگاه کتاب تهران، ٢٨ شعبه این بانک که بیشترین تقاضای ثبت نام را داشته اند، روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، آماده ارایه بن کارت به متقاضیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور، این شعب، فردا از ساعت٩ صبح تا ١٢ ظهر آماده پاسخگویی و ارایه بن کارت به متقاضیان خواهند بود. بر این اساس، ارایه بن کارت در این شعب، صرفا به متقاضیانی صورت میگیرد که شعب اعلام شده را به عنوان شعبه مورد نظر در سایت وزارت ارشاد انتخاب کرده اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت