Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور لحظاتی پیش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات غرورآفرین و حماسه‌ساز بازی‌دراز که در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خط شهادت و دفاع از انقلاب تداوم داشته و خواهد داشت و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند آینده را روشن و درخشان می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این فرمایش مقام معظم رهبری آیا به‌دلیل عملکردی است که برخی مدیران دارند؟ نه، بلکه نگاه عمیق ایشان به کسانی است که پای دفاع ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی‌ها نسبت به ما کم نشده و دشمنان علاوه بر جنگ سخت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نیز وارد نبرد با ما شده‌اند، تصریح کرد: جنگ امروز دشمنان با ما بیشتر و پیچیده‌تر شده است؛ البته جوانان و مردم ایران اسلامی سره را از ناسره به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اینکه هر جا ایستادگی بود، برکت خدا هم در گرو همان ایستادگی بود، تاکید کرد: مگر می‌شود مردم بی‌بصیرت و سرخوش آرامش داشته باشند؟ آرامش در گرو ایستادگی است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین