Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های گروه A دسته 85 کیلوگرم از ساعت 19:30 امروز - پنجشنبه - به وقت ایران در عشق آباد ترکمنستان آغاز شد.
صالح چراغی در نخستین تجربه بین المللی خود در رقابت های قهرمانی آسیا در عشق آباد بعد از آنکه در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه 162 کیلوگرم مدال طلای این حرکت را به دست آورد در حرکات دو ضرب موفق به مهار وزنه های 180 و 190 کیلوگرمی شد اما وی در حرکت سوم نتوانست وزنه 197 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا در حرکات دو ضرب پنجم شود و در مجموع با 352 کیلوگرم نایب قهرمان دسته 85 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی آسیا شود و مدال نقره را برای تیم ایران کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چراغی در صورتی که وزنه 197 کیلوگرمی را بالای سر می برد مدال طلای مجموع را نیز برای کشورمان بدست می آورد.
مرتضی بیگلری دیگر وزنه بردار کشورمان در این دسته در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه 154 کیلوگرم ششم شد. وی در حرکات دو ضرب نیز وزنه های 185 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم از بلند کردن وزنه 193 کیلوگرمی ناکام ماند و در آخرین حرکت این وزنه را بالای سر برد و با 347 کیلوگرم در رده پنجم این دسته قرار گرفت.
کیانوش رستمی دارنده مدال طلای دسته 85 کیلوگرم المپیک 2016 ریو به عنوان ناظر در این پیکارها حضور دارد و در مراسم اهدا مدال این دسته نیز حضور داشت.
**نتایج دسته 85 کیلوگرم:
1- ژائو (چین) 160 کیلوگرم یک ضرب - 196 کیلوگرم دوضرب - مجموع 356 کیلوگرم (طلای مجموع، نقره یک ضرب و دو ضرب)
2-صالح چراغی (ایران) 162 کیلوگرم یک ضرب - 190 دوضرب کیلوگرم - مجموع 352 کیلوگرم (طلای یک ضرب و نقره مجموع)
3- یاماموتو (ژاپن) 152 کیلوگرم یک ضرب - 199 کیلوگرم دوضرب - مجموع 351 کیلوگرم (طلای دوضرب و برنز مجموع)
4-دانگ جو یو (کره جنوبی پ) 156 کیلوگرم یک ضرب- 194 کیلوگرم دو ضرب - مجموع 350 کیلوگرم (2مدال برنز یک ضرب و دوضرب)
5-مرتضی بیگلری (ایران) 154 کیلوگرم یک ضرب- 193 کیلوگرم دو ضرب - مجموع 347 کیلوگرم
ورزشی**1067**3404**خبرنگار: رضا رمضانی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، سه نماینده دیگر ایران نیز با شکست از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، امروز(پنجشنبه - 13 اردیبهشت ماه) با برگزاری رقابت‌های رده سنی امیدادامه یافت و سه نماینده ایران در تدوام نتایج ضعیف در این مسابقات از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این جان‌ پائول از فیلیپین را شکست داده با شکست مقابل گانبولد از مغلوستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.  امیرحسین پیشرو در وزن 63.5کیلوگرم که در دور نخست نماینده سریلانکا را شکست داده بود، مقابل بوکسور ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

عیسی فردین در وزن 71 کیلوگرم که در دور نخست کرار‌ اسماعیل از عراق را شکست داده بود، مقابل آکالیکوف از قزاقستان مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا (جمعه - 14 اردیهشت ) رقابت‌های رده سنی جوانان برگزار خواهد شد و  در وزن 54 کیلوگرم مهدی سلطانی با  آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن 86 کیلوگرم امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن 92+ کیلوگرم امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست