Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@16:20:14 GMT

خروج گروهیِ جنگجویان خارجی، داعش را تضعیف می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۷۹۳۲

خروج گروهیِ جنگجویان خارجی، داعش را تضعیف می‌کند

به گزارشبولتن نیوز،روزنامه گاردین در صفحه اول خود با عنوان "خروج گروهی جنگجویان خارجی، داعش را تضعیف می کند"، نوشت: شمار زیادی از جنگجویان خارجی داعش و طرفدارانش در حال دست کشیدن از این گروه و تلاش برای ورود به خاک ترکیه هستند.
این روزنامه افزود: دهها جنگجوی خارجی داعش در هفته های گذشته این گروه را ترک کرده اند و اکثر آنها در تلاش برای عبور از مرز سوریه به ترکیه بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته گاردین، یک تبعه انگلیسی و همسرش به همراه یک تبعه آمریکایی از جمله کسانی هستند که بعد از دو سال، گروه داعش را ترک و خود را تسیلم مسئولان ترکیه کردند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن