Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در جشنواره نشاط و امید جوانان در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، همه مردم را به پای صندوق های رای دعوت کرد.

وی اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به عنوان مظهر قدرت جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار داد و از همه گروه‎های مردم به ویژه جوانان برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد تا در روز رای گیری هیچ کس در خانه نماند تا با آرای خود آینده کشور را بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت : این دولت توانست با تکیه بر نیروی جوان کشور در صحنه های اقتصادی همچون مهار تورم، رشد ملی و افزایش تولید محصولات پتروشیمی بدرخشد.

حجت الاسلام مجید انصاری با بیان اینکه دولت سالانه 700 هزار فرصت شغلی خالص ایجاد کرده است، افزود: دولت روحانی 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان با مشارکت جوانان دانشگاهی تشکیل داد، در مقابل انتقادات و تخریب‎ها ایستاد تا زمینه رابطه با جهان را فراهم کند، امروز دیگر دانشجوی ما برای انتقال پول به خارج از کشور با مشکل مواجه نیست و سایه جنگ و تهدید از کشور رخت بربسته است.

وی با اشاره به تحقق خودکفایی گندم برای نخستین بار در کشور، گفت: در سال 92 فقط برای 18 روز گندم ذخیره داشتیم و سالانه 6 میلیون تن گندم وارد کشور می‎شد اما دولت از 14 میلیون گندم تولیدی در سال گذشته، 11 میلیون تن را به صورت تضمینی خریداری کرد تا با خودکفایی در تولید گندم، در جمع کشورهای صادرکننده این محصول نیز قرار بگیریم.

انتهای پیام/آ


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!