Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@22:41:07 GMT

سهولت تامین مالی تولیدی ها در طرح اصلاح نظام بانکی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۹۰۸۵

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح اصلاح نظام بانکی کشور تامین مالی بنگاه‌ها به صورت آسان تر محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در حاشیه نشست کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که عصر دیروز در مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از وظایف مهم بانک‌ها، تامین منابع لازم برای سرمایه‌گذاری و تولید است و اگر بنگاه‌های تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی به موقع، به صورت ارزان و آسان تامین مالی شوند، ملموس‌ترین نتیجه آن ایجاد اشتغال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمانی‌که بنگاه تولیدی تامین مالی نمی‌شود و تسهیلات آسان، مناسب و ارزان در اختیارش قرار نمی گیرد، تعطیل شده و نتیجه آن بیکار شدن تعدادی کارگر است.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: در طرح اصلاح نظام بانکی کشور تامین مالی بنگاه‌ها به صورت آسان تر، ارزان‌تر و سهل‌الوصول‌تر محقق خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین