Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@22:36:04 GMT

حمایت مجمع نمایندگان طلاب قم از حجت‌الاسلام رئیسی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۹۳۶۰

حمایت مجمع نمایندگان طلاب قم از حجت‌الاسلام رئیسی

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از کاندیداتوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد. به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع نمایندگان طلاب، در جلسه اعضای کمیسیون سیاسی و روسای مجامع استانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به‌اتفاق آرا از کاندیداتوری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان نامزد اصلح اعلام حمایت کرد و ایشان را دارای شایستگی لازم برای ریاست جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش در این جلسه اعلام شد: «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی دارای سابقه اجرایی و مدیریت موفق بوده است و به‌عنوان مدیر انقلابی در میان حوزویان شناخته می‌شود و از کارنامه درخشانی برخوردار است، به همین منظور مجمع نمایندگان به‌اتفاق آراء ایشان را به‌عنوان فرد اصلاح انتخاب می‌کند.

از دیدگاه ما همه کاندیداهای که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، افراد صالح هستند، اما پس از برگزاری جلساتی که با اعضای کمیسیون سیاسی و روسای مجامع استانی مجمع برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی را به‌عنوان اصلح برمی‌گزیند.

مردمی بودن، ساده زیستی و نفی اشرافیت، داشتن روحیه استقلال‌طلبی و نداشتن وابستگی به قدرت‌های خارجی ازجمله ویژگی‌هایی است که اعضا به آن معترف‌اند در وجود حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های فرد انقلابی با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری می‌توان پرهیز از سیاست زدگی عنوان کرد که این شاخصه نیز در شخصیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی به‌خوبی پیداست.

همچنین رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت‌وزیران در سال ۱۳۹۴ نیز نداشتن ترس را از مؤلفه‌های انقلابی بودن دانستند و در تبیین آن فرمودند: «باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد...» این شاخصه هم در ایشان به‌خوبی نمایان است.»

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد