Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید احمد غلامی سوم اردیبهشت امسال به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر شهید مدافع حرم صبح امروز بر دستان مردم قدرشناس آزادشهر تشییع شد .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مراسم تشییع نخستین شهید مدافع حرم آزادشهر شهید پاسدار احمد غلامی امروز از مقابل سپاه پاسداران این شهر تا گلزار شهدای آزادشهر برگزار شد.

پیکر این شهید گرانقدر در گلزار شهدای آزادشهر به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز نیز مراسمی برای گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب وعشا در مصلای خاتم الانبیای آزادشهر برگزار می شود .

شهید احمد غلامی 40 ساله اهل آزادشهر ، سوم اردیبهشت امسال در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به دست تروریست های تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی. ان.‌ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی. ان.‌ای خانواده‌های آنها، هویت ۷ شهید گمنام که در سال‌های قبل از ۱۳۸۴ در نقاط مختلف این استان به خاک سپرده شده بودند، مشخص شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار سهراب مظلوم رضایی اظهارداشت: بر این اساس، شهید مدفون شده در گلزار شهدای مرودشت مربوط به کرمان، سه شهید مدفون شده در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز مربوط به شهر‌های تهران، کرمان و زنجان، شهید مدفون شده در سپیدان متعلق به شهر قم و پیکر شهید مدفون شده در جهرم نیز مربوط به تهران است.

وی ادامه داد: همچنین در میان شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سیدعلاالدین اسدپور که 23 خردادماه سال 1367 در تک شلمچه به شهادت رسیده بود نیز پس از تطبیق با دی. ان.‌ای خانواده این شهید بزرگوار مشخص شد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار هم اینک در معراج شهدای تهران است که می‌کوشیم در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در استان تشییع شود.

سرهنگ رضایی گفت: سال گذشته (1402) از پیکر مطهر 113 شهید گمنام مدفون در استان فارس نمونه دی. ان.‌ای گرفته شد و کار تطبیق نمونه گیری انجام شده با نمونه‌های خانواده‌های معظم شهدای مفقودالاثر ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد