Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@16:13:04 GMT

اقدامات وحشیانۀ جنگجویان داعش در موصل

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۹۹۱۸

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه دیلی تلگراف امروز جمعه در گزارشی به قلم بن فارمر با عنوان " استفادۀ داعش از جنگجویان خارجی برای ارتکاب جنایات وحشیانه در آخرین مرحلۀ جنگ موصل " نوشت : داعش که در شهر موصل عقب نشینی می کند ، از جنگجویان خارجی برای ارتکاب جنایات فجیع و وحشیانه استفاده می کند تا شاید این شهر را تحت کنترل خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزنامه انگلیسی می نویسد : داعش از جنگجویان خارجی که در میان آنها اتباع انگلیسی وجود دارند ، به علت برخورد وحشیانه شان با مردم، به عنوان آخرین خط دفاعی استفاده می کند.
دیلی تلگراف به نقل از جان دوریان سخنگوی ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش گزارش داد: حدود هزار نیروی مسلح داعش همچنان در موصل هستند که در میان آنها تعداد زیادی جنگجوی خارجی وجود دارد.
دوریان افزود : چیزی که بارها دیدیم ، این بود که سران داعش از مناطقی که احتمال از دست دادنش را می دهند ، فرار می کنند و جنگجویان خارجی را رها می کنند زیرا این جنگجویان با مردم وحشیانه برخورد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه ما هم اکنون در مرکز موصل می بینیم ، اینست که داعش از چیزی شبیه سلاح های شیمیایی استفاده می کند . داعش به روش های وحشیانه با مردم رفتار می کند و افراد را فقط به علت داشتن نیت ترک موصل اعدام می کند.
دیلی تلگراف نوشت: پیوستن جنگجویان خارجی به داعش متوقف شده است زیرا ائتلاف مسیرهای پشتیبانی داعش را مسدود کرده است و بسیاری از جنگجویان خارجی به علت عقب نشینی داعش ، برای بازگشت به اروپا تلاش می کنند ولی بازداشت می شوند یا به دست نیروهای عراقی و سوری کشته می شوند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است