Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قاليباف نامزد انتخابات رياست جمهوري ادامه وضعيت فعلي را ادامه بيکاري و رکود خواند و افزود: در دولت مردم به وسيله خود مردم اقتصاد کشور را نجات خواهيم داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر، آقاي قاليباف افزود: رئيس محترم دولت فرمودند اين مشکلات تا 40 سال ديگر هم حل نمي شود و بعضا تا 100 سال ديگر هم حل نمي شود، جناب آقاي روحاني اين مردم نه صبر ايوب دارند و نه عمر حضرت نوح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاه کنيم دنيا چطور حرکت مي کند و از ظرفيت ها و قابليت ها استفاده کنيم و با مديريت، تکنولوژي و روشهاي جديد مي توانيم اجراي پروژه ها در همه زمينه ها از جمله اشتغال، عمران، کشاورزي و ... را با سرعت 10 برابر به پيش ببريم.

او افزود: مي توانيم ارزش افزوده را به سه برابر تبديل کنيم، زمان بخريم، هزينه ها را کم و از کار مردم گره گشايي کنيم.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: برنامه ريزي کرده ايم که در دولت مردم اقتصاد را مردمي کنيم و جلوي رانت ها و آن 4 درصد را بگيريم.

مديريت نسل جديدي بياويم و از رويکرد ها روش هاي جديد استفاده کنيم.

او با تاکيد بر اجرا و عمل گفت: بايد با برنامه ريزي دقيق هم خوب کار کنيم و هم با خرد جمعي کار خوب کنيم.

قاليباف افزود: در دولت مردم مصمم هستيم قشر آسيب پذيري را که امروز هيچ فرصتي براي ايستادن ندارد مورد توجه قرار دهيم از اين رو در اولين قدم به محرومان و مستضعفان رسيدگي خواهيم کرد و به صورت اورژانسي مسايل و مشکلات آنها را کاهش خواهيم داد و حتما يارانه آنها را اضافه خواهيم کرد تا رکود و گراني، آن ها را از پا در نياورد.

او گفت: به جوانان از کار بازمانده، اخراج شده و افراد داراي مهارت 250 هزار تومان کارانه خواهيم داد و به مراکز اشتغال معرفي خواهيم کرد.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري با اشاره به توجه ويزه به زنان سرپرست خانوار، تاکيد کرد: در شهر تهران نيز با وجود آنکه مسئوليت مستقيم نداشتيم بر اساس وظيفه اسلامي و انساني به اين اقشار توجه و کمک کرديم.

نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: برجام موجود با همه انتقادات دلسوزان و متخصصان يک سند و تعهد ملي ما است.

دکتر محمد باقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، تصريح کرد: ضمن تشکر از زحمات دولتمردان در اين زمينه بايد بگوييم حرف مردم ما امروز خوب و بد بودن برجام نيست، حرف مردم اين است که مي گويند چرا موضوع دولت تنها برجام شده است.

نتيجه برجام چه تاثيري در زندگي ما داشت. چرا ما تعهدات خود را اجرا کرديم اما آنها تعهداتشان را اجرا نکردن و دولت نتوانست حق ما را از آنها بگيرد؟

او افزود: بايد تلاش کنيم حق مردم را بگيريم و مردم بتوانند از فرصت از دست رفته استفاده کنند. مردم گله مند هستند که چرا دولت همه کارها را تعطيل کرد و موضوعش تنها برجام شد.

او گفت: چرا فرصت هاي برجام براي توليد داخلي نيست اما برجام فرصت بزرگي براي فروش کالاهاي خارجي به ايران شد.

البته دولت خودش قبول دارد به هر دليلي به بخش عمده اي از وعده هاي خود نتوانست عمل کند اما توقع ما اين نيست که گفته شود ما توانستيم با برجام سايه جنگ را از اين کشور دور کنيم.

قاليباف افزود: اين حرف منصفانه اي نيست، مردم عزيز ما مي دانند و از اين باب از سربازان و اميران و سرداران و قهرمانان خود متشکر هستند، از افرادي همچون سردار قاسم سليماني و شهداي دفاع و مدافعان حرم همچون شهيد همداني، نظري، غلامي و بلباسي که امروز آرامش و امنيت را در کشور برقرار کردند در شرايطي که پرورش دهندگان تروريست در اروپا و کشورهاي منطقه دچار نا امني هستند.

اين حرف را نگوييد که ماسايه جنگ را از سر کشور دور کرديم.

او گفت: مردم کشور باور دارند گه دشمن اصلي کشور فقر، بيکاري، رکود و گراني است. اگر مرد هستيم بايستيم و به همت جوانان خود با اين دشمن مبارزه کنيم.

اگر سايه فقر و گراني و بي رونقي را از سر کشور برداشتيم و کشور را عزتمند کرديم و توانستيم مبارزه کنيم و امنيت، آسايش و آرامش را به کشور بياوريم.

نامزد انتخابات رياست جمهوري با اشاره به مشکلات فرهنگي و اجتماعي، تاکيد کرد: توجه به مسايل فرهنگي نيز از مسير اقتصاد خواهد گذشت.

دکتر محمد باقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، گفت: در جامعه اي که هر روز فاصله فقير و غني زياد شود از اخلاق، ايمان، آزادي، نشاط و شادي خبري نخواهد بود.

او افزود: 29 ارديبهشت روز خداحافظي با کساني است که مي گويند نداريم، نمي شود و نمي توانيم و انشالله با انتخاب مردم و تشکيل دولت مردم، دولتي از مردم، با مردم و براي مردم که معتقد است هم داريم، هم مي شود و هم مي توانيم.

قاليباف افزود: به اميد يکايک شما مردم هستيم که هميشه گره گشا بوده ايد و شما بوديد که هميشه براي ايران عزيز و اسلام افتخار آفريديد.

همه دست به دست هم دهيم ايران مثل هميشه افتخار آفرين بدرخشت و ايراني افتخار آفرين زندگي کند.

دکتر محمد باقر قاليباف در سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، افزود: بناي من اين است که درباره ايران، فرزندان، خانواده ها و نسل آينده و زندگي امروز صحبت کنم.

او افزود: وقتي مي خواهم از ايران عزيز صحبت کنم قصد ندارم به تاريخ بزرگ ملت، کشور کهن و به يادماندني حرف بزنم، قصد دارم درباره واقعيت ها و مسايل و مشکلات امروز جامعه سخن بگويم.

در اينجا مي خواهم از واقعيت هايي سخن بگويم که شايد دو گروه خوششان نيايد.

شايد بعضي از مسئولان دولتي امروز علاقه اي به شنيدن اين مسايل را نداشته باشند و بخشي از افراد تافته جدا بافته از مردم که به تعبير من کمتر از 4 درصد جامعه را تشکيل مي دهند.

او گفت: امروز مي خواهم از واقعيت ها سخن بگويم، امروز مردم ما در رسيدگي به آسيب هاي اجتماعي در حاشيه هستند، در حوزه مسايل سياسي نيز اگر در صحنه هستند به صورت مقطعي در صحنه هاي سياسي حضور دارند.

قاليباف اضافه کرد: با تاکيد بر اينکه «مردم ما را از گردونه مسايل اقتصادي اخراج کرده اند و از صحنه فرهنگ کنار زده هستند» فرصت مناسب براي بروز استعداد ها و ظرفيت هاي مردم وجود ندارد.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري با بيان اينکه «10 درصد جمعيت ما در فقر مطلق هستند و براي ابتدايي ترين موضوعات دچار چالش هستند»، افزود: ما کشور ثروتمندي هستيم که از ذخاير و ظرفيت هاي زيادي برخوردار هستيم.

به عنوان نمونه در انرژي هاي فسيلي اعم از گاز و نفت رتبه اول را در جهان داريم.

او افزود: اگر ما يک درصد جمعيت جهان را داريم اما بر اساس آمارها پنج درصد ظرفيت هاي بزرگ را در کشور داريم.

از ديگر سو کشوري هستيم جوان با نيروي جوان فعال، تحصيلکرده و با اراده که ديگر کشورها حسرت چنين ظرفيت بزرگي در منابع انساني دارند.

او افزود: واقعيت تلخ آن است که با چنين منابع انساني و مادي و با بهترين شرايط مردمي کم درآمد و فقير داريم.

او گفت: اگر در دولت مردم قول حمايت از محرومان و فقرا را داديم به اين خاطر است که آنها دوباره به زندگي خودشان برگردند.

اگر به پرداخت يارانه براي بخشي از قشر کم درآمد قول داديم به خاطر اين است که بتوانند حداقل زندگي خودشان را اداره کرده و شرمنده خانواده خودشان نباشند.

قاليباف افزود: اگر قول پنج ميليون شغل را داديم به اين خاطر است که ما مي دانيم ريشه همه اين مشکلات اعم از فقر، اعتياد، رکود و گراني در نداشتن شغل از سوي جوانان است.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري افزود: آنهايي که قاچاقچي حرفه اي هستند ودلالاني که زالوصفتانه بدون هيچ فعاليت و تلاشي بيشترين سهم و سود را از دست رنج کشاورزان و توليد کنندگان صنعتي و کشاورزي مي برند و از منافع 4 – 5 برابري برخوردار هستند اما توليد کنندگان اصلي مقروضان به بانک ها هستند.

او گفت: اگر امروز از واردات کنندگاني که مزاحم توليد هستند نام مي بريم، آنها در حقيقت سرباز بيگانگان هستند و حتما علاقه مند نيستند اين حرف ها را بشنوند.

قاليباف با بيان اينکه «10 درصد جمعيت ما در فقر مطلق هستند و براي ابتدايي ترين موضوعات دچار چالش هستند»، گفت: ما کشور ثروتمندي هستيم که از ذخاير و ظرفيت هاي زيادي برخوردار هستيم.

به عنوان نمونه در انرژي هاي فسيلي اعم از گاز و نفت رتبه اول را در جهان داريم.

او گفت: اگر ما يک درصد جمعيت جهان را داريم اما بر اساس آمارها پنج درصد ظرفيت هاي بزرگ را در کشور داريم.

از ديگر سو کشوري هستيم جوان با نيروي جوان فعال، تحصيلکرده و با اراده که ديگر کشورها حسرت چنين ظرفيت بزرگي در منابع انساني دارند.

او افزود: واقعيت تلخ آن است که با چنين منابع انساني و مادي و با بهترين شرايط مردمي کم درآمد و فقير داريم.

قاليباف افزود: اگر در دولت مردم قول حمايت از محرومان و فقرا را داديم به اين خاطر است که آنها دوباره به زندگي خودشان برگردند.

اگر به پرداخت يارانه براي بخشي از قشر کم درآمد قول داديم به خاطر اين است که بتوانند حداقل زندگي خودشان را اداره کرده و شرمنده خانواده خودشان نباشند.

او گفت: اگر قول پنج ميليون شغل را داديم به اين خاطر است که ما مي دانيم ريشه همه اين مشکلات اعم از فقر، اعتياد، رکود و گراني در نداشتن شغل از سوي جوانان است.

نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: آنهايي که قاچاقچي حرفه اي هستند ودلالاني که زالوصفتانه بدون هيچ فعاليت و تلاشي بيشترين سهم و سود را از دست رنج کشاورزان و توليد کنندگان صنعتي و کشاورزي مي برند و از منافع 4 – 5 برابري برخوردار هستند اما توليد کنندگان اصلي مقروضان به بانک ها هستند.

دکتر محمد باقر قاليباف در سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، افزود: اگر امروز از واردات کنندگاني که مزاحم توليد هستند نام مي بريم، آنها در حقيقت سرباز بيگانگان هستند و حتما علاقه مند نيستند اين حرف ها را بشنوند.

او افزود: علت اصلي اختلاف طبقاتي آن است که چهار درصد اجازه فعاليت به 96 درصد مردم را نداده اند.

قاليباف گفت: قول داده ايم با ايجاد سامانه ملي کارانه بتوانيم به جواناني که مشغول کار بودند اما به دلايل مختلف رکود و کاهش توليد و فعاليت بدون کار شده اند، در حد 250 هزار تومان در ماه به آنها کارانه داده شود تا زماني که آنها بتوانند کار پيداکند و ما از طريق اين سامانه آنها را به محيط هاي کار معرفي کنيم، از اين رو مي توانيم حداقل کمک را به اين عزيزان انجام دهيم چراکه اين حق آنها است.

او افزود: مادراني هستند که در خانه مردم کار مي کنند و با حداقل دريافتي جوان خود را راهي دانشگاه مي کنند تا روزي به خانواده و کشور کمک کنند، اما بعد از فارغ التخصيلي اين جوان در خانه باقي مي ماند و حتي پول جيبي اش را بايد از مادر خود بگيرد، اينجا است که اين جوان نا اميد و شکسته مي شود.

به همين جهت ما سامانه کارانه را توليد مي کنيم تا توليد کار و فعاليت را با عدالت ايجاد کنيماين نامزد انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر تحول اساسي در ماليات گفت: ما ماليات را با سختي و دقت از 96 درصد مردم مي گيرم، حتي گاهي اوقات ناخواسته از توليد کننده يا فروشنده اي که درآمد کافي نداشته و از کساني که حقوق بگير دولت هستند ماليات را در سرموعد مي گيريم اما 4 درصدي که بيشترين سود و بهره را مي برند و از بيشترين رانت استفاده مي کنند نام و نشاني نيست.

آنها بدون پرداخت هيچ مالياتي بيشترين سود را مي برند.

او افزود: اگر قول مي دهيم درآمد را افزايش دهيم به اين دليل است که آسايش و آرامش کشور را به صورت عمومي در بين کساني که در روستاها و مرزها تا شهرها زندگي مي کنند ايجاد کنيم تا هر ايراني بتواند يک زندگي افتخار آميز داشته باشد.

دولت مردم وظيفه خودش مي داند تبعيضي که بين بازنشستگان است از ميان بردارد و تعهدات خودش به فرهنگيان و معلمان را ادا کند.

نامزد انتخابات رياست جمهوري با اشاره به مشکلات زيست محيطي از جمله آلودگي هوا و صوت، ابراز داشت: ريزگرد ها آسيب جدي به مردم رسانده است و دولت مردم تلاش مي کند برنامه هاي خودش را در اين زمينه اجرا کند.

محمدباقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، خطاب به ملت ايران گفت: مردم شما مي توانيد تصميم بگيريد که در 29 ارديبهشت همين وضعيت ادامه پيدا کند که به معني ادامه بيکاري و رکورد وآسيب هاي اجتماعي است يا اينکه شما با حضور خود اين تغيير را ايجاد کنيد.

او افزود: بعد از صحبت من درباره 5 ميليون شغل اينگونه اظهار کردند که چنين چيزي امکان پذير نيست.

اگر نگاهي به روند جمعيتي کشور کنيم، در سال 1364 تعداد 1850 هزار نفر متولد شده اند و اين روند جمعيت تا سال 1374 ادامه داشته اند که متوسط جمعيت در اين دهه حدود 1250 هزار نفر است.

همه اين افراد امروز در سن 22 تا 32 سالگي هستند و به شغل و ازدواج و مسکن نياز دارند.

او گفت: من متعجب هستم از دولتمردان امروز که مي گويند مي خواهيم مشکلات را حل کنيم بعد مي گويند 5 ميليون شغل امکان ندارد.

اگر همين 5 ميليون شغل هم ايجاد نشود به اين معني است که در 4 سال بعدي شما دولت مردان مي خواهيد مردم از شرايط فعلي بدتر باشند.

او افزود: دولت مردم به مردم عزيز ايران متعهد است که 5 ميليون شغل را با کمک شما مردم خصوصا کارآفرينان، جوانان و همه صنعتگران ايجاد کند، البته در برنامه ششم توسعه نيز بر اين موضوع تاکيد شده استقاليباف با اشاره به بيش از 20 ميليارد دلار قاچاق کشور، گفت: اگر براي همين يک مورد اقدام جدي ايجاد شود چند صد هزار شغل ايجاد مي شود، در صنايع پتروشيمي به ازاي هر يک ميليون تن، 200 هزار شغل به صورت مستقيم و 400 هزار شغل غير مستقيم ايجاد مي کند.

او افزود: قادر هستيم با سرمايه گذاري وفناوري داخلي و سرمايه گذاري هايي که تا کنون صورت گرفته و به خاطر دخالت 4 درصد که باعث شده است از اين ظرفيت استفاده نشود، 8 ميليون تن ظرفيت پتروشيمي ايجاد کنيم، يعني 1 ميليون و 600 هزار شغل مستقيم و بيش از 3 ميليون شغل غير مستقيم.

قاليباف با اشاره به بستر اشتغال در فعاليت هاي روستايي، صنايع کوچک و حوزه آي تي گفت: امروز دانشجويان با معلوماتي در حوزه آي تي داري که مي توانيم در صحنه هاي بين المللي و داخلي از آنها استفاده کنيم اما اين اتفاق رخ نمي دهد.

نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: دولت مردم مصمم است با اين 4 درصد مبارزه کرده و جلوي واردات غير ضروري را بگيرد البته هميشه مدافع واردات تکنولوژي و مواد اوليه کارخانه ها هستيم.

دکتر محمد باقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، تصريح کرد: اما در کشوري که صنعتگران، انديشمندان و حوزه هاي دانشگاهي مي تواند تکنولوژي گسترده اي داشته باشند و ماهواره را در مدار قرار دهند چه ضرورتي بر واردات چوب بستني است؟ در اين شرايط ديگر تسبيح و مهر و سجاده را هم وارد مي کنيم اين يعني ظلم به ملت.

او افزود: معني اين حرف را درک مي کنم که وقتي مي خواهيم با اين 4 درصد مبارزه کنيم آنها قدرت، پارتي و پول دارند و ساز حوزه نفوذ برخوردار هستند.

همچنين آنها حاشيه امنيت و رسانه دارند و اهل تهمت زدن هستند.

قاليباف گفت: آنها قدرت تخريب دارند و همان کساني هستند که چند ماه قبل در رسانه ها ديديد عکس دختر خانمي را در مجلس عروسي با تجملات کذايي پخش کردند و گفتند مراسم عروسي دختر قاليباف است.

روز اولي که پا به خدمت براي مردم گذاشتيم جان خود را به دست گرفتيم و به ميدان جنگ رفتيم.

امروز هم اگر لازم باشد آبروي خود را مي دهيم و در مقابل اين 4 درصد زالو صفت که خون 96 درصد مردم را مي مکند با اميد خدا و کمک مردم محکم مي ايستيم.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر عدالت مالياتي گفت: ما جلوي فرار مالياتي را مي گيريم و به فضاي کسب و کار رونق مي دهيم اما وقتي با دولتمردان امروز صحبت مي کنيم مي گويند نمي شود.

مي گوييم چرا نمي شود عادلانه فرصت ها را در اختيار همه قرار دهيم؟نامزد انتخابات رياست جمهوري با اشاره به حضور خود در نيروي انتظامي گفت: من از مردمي کردن امنيت صحبت کردم، گفتم پليس را به خدمت مردم در مي آوردم و نظارت به پليس را افزايش خواهيم داد اما به سخره گرفتند و کنايه زدند.

چون آن روز مردم حق داشتند اين حرف هارا به سختي باور کنند.

دکتر محمد باقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، افزود: وقتي به يک پاسگاه مراجعه مي کردند و مي گفتند حکم جلب داريم مي گفتند ماشين و نيرو نداريم، حتي وقتي دزد را مي گرفتند آنها حاضر نبودند دزد را تحويل بگيرند! اما آن روز به مردم قول داديم پليس را به درب خانه هاي مردم مي آوريم.

پليس 110 بعد از 15 ماه ايجاد شد و همه چيز متحول شد به نحوي که همه اعضاي خانواده در هر کجاي کشور با يک تلفن توانستند پليس را به خدمت بگيرند.

او افزود: از دولتمردان متعجب هستم که مرتب ميگويند نمي شود، وقتي مي گوييم مي خواهيم به جوانان کمک کنيم فرياد دولت بلند است که اين ها نشدني است و اين حرف ها شبيه به معجزه است! فرق دولت مردم و دولت فعلي اين است که ما مي گوييم مي شود و مي توانيم و اين دولت مي گويد نمي شود و نمي توانيم.

قاليباف افزود: ما مي گوييم چطور مي شود در حالي که همه تروريست ها به دنبال نا امن کردن کشور هستند اما با همه تلاش خود نتوانسته اند يک جليقه انفجاري وارد کشور کنند- که بايد به اين قدرت و زحمت افتخار کنيم- اما چگونه است که بيش از 20 ميليارد دلار کالاي قاچاق از بنادر وارد مي شود بر قطارها و کاميون ها سوار، از جاده ها راهي و در بازار توزيع مي شود و نمي توانيم جلوي آن را بگيريم، آيا مردم مي پذيرند؟اين نامزد انتخابات رياست جمهوري اضافه کرد: از سال 89 آن بخشي از مردم که يارانه مي گيرند و جز با يارانه زندگي نمي کنند، شما با وجود تورم و گراني چرا ياانه شان را افزايش نمي دهيد.

او افزود: در سال 92، 104 هزار ميليارد تومان هزينه جاري دولت است که در سال 95 اين رقم به 330 هزار ميليارد تومان مي رسد، يعني هزينه دولت سه برابر مي شود اما يارانه آن بخش از مردم نيازمند امکان سه برابر شدن ندارد! ما مي گوييم مديريت شما به 60 سال قبل جهاني برگشته است و با مديريت نسل دومي نمي شود، اما با مديريت نسل چهارمي و توجه به مديريت روز دنيا مي شود اين کارها را انجام داد.

قاليباف افزود: ما مي گوييم به جاي شعار بايد کار کرد و به جاي حرف بايد عمل کرد اما شما مي گويد با توضيح دادن، توجيه کردن و نصيحت مسايل حل مي شود، آيا مسئله قاقاچي کله گنده، دلال زالو صفت و وارد کننده طرفدار بيگانه را با نصيحت و مذاکره مي شود حل کرد يا با کار و مديريت و تلاش صحيح بنابر اين پول هست اما در جايي که بايد باشد نيست.

او گفت: در 29 ارديبهشت بايد بين ادامه روند دولت فعلي و تغيير، تصميم بگيريم، دولت فعلي که مي گويد نمي شود و نمي توانيم و دولت مردم که مي گويد داريم، مي شود و مي توانيم.

نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: در شهر تهران با وجود تحريم جهاني و نيز تحريم دولت ها که حقوق مترو را پرداخت نکردند در طول 10 سال بيش از 230 کيلومتر ساخته شد اين در حالي است که پيش از آن تنها بيست و اندي کيلومتر مترو ساخته شده شده بود.

دکتر محمد باقر قاليباف طي سخناني در گفتگوي ضبط شده تلويزيوني با مردم ايران در قالب برنامه «با دوربين» از شبکه يک سيما، افزود: روزي که بزرگراه امام علي و تونل ها را شروع کرديم همه گفتند نمي شود اما ديديد که شد.

روزي که تايم گذاشتيم و به مردم گفتيم برج ميلاد، فلان مسجد و مدرسه و فلان پروژه در رسيدگي به معلولان و محرومان ساخته مي شود، ديديم که اين کار انجام شد.

او افزود: راه آهن غرب کشور چندين سال است مي خواهد احداث شود، اتوبان تهران شمال بعد از دو دهه به پروژه مثال زدني تبديل شده است.

قاليباف با اشاره به آمار اعتياد و طلاق و افسردگي و حاشيه نشيني شهرها، گفت: جمعيت 30 درصد شهرهاي بزرگ حاشيه نشين هستند و مهاجرت از شهرهاي کوچک به بزرگ ادامه دارد.

اينها بحران اقتصادي را با ضعف کارآمدي به حوزه اجتماعي سرايت مي دهد که در صورت ادامه اين روند غير قابل جبران خواهد بود.

او افزود: امروز خانواده ها در معرض فروپاشي هستند، وقتي کانون خانواده آسيب ديد دولتمردان بدانيد که دولت شما، کشور و جامعه تضعيف خواهد شد و دين و ايمان آسيب خواهد ديد.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: در کشوري که کليه فروشي وسيله امرار معايش جامعه و خانواده ها بشود، نمي توان جلوي دين فروشي را گرفت.

در کشوري که جوان بيکار و نا اميد باشد جوان مومن و ديندار ساخته نمي شود.







منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،خلیل‌احمد سلامی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که دریکسال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن بخوبی استقبال کردند.
وی افزود: در بازه زمانی یکساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم بصورت نقدی وهزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن بصورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.
سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.
وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته در استان خبر داد .

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان