Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@16:57:21 GMT

انزجار طایفه ریگی از مزدوران تکفیری

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۰۲۳۴

طایفه ریگی با صدور بیانیه ایی انزجار خود را از مزدوران تکفیری اعلام کردند. در این بیانیه امده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقینوَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًابدینوسیله اینجانب حرکت شنیع و نابخردانه وغیر انسانی گروهک معاند در به شهادت رساندن جمعی از پرسنل جان برکف هنگ مرزی میرجاوه راکه موجبات تأثروتألم شدید ملت شریف ایران را فراهم آورد، محکوم و نفرت و انزجار قلبی خود به همراه کل تیره های طایفه ریگی را از عوامل منفور استکبار و هم پیمانان داخلی وخارجی آنان،گروهکهای تکفیری،و تروریستی وسوداگران مرگ که به انحاء مختلف درصدد شکاف و افتراق در صفوف ملت بیدار ایران میباشد را اعلام میدارم وبا حفظ وحدت و انسجام ضمن اعلام آمادگی طایفه ریگی در مبارزه بی امان با این جرثومه های فساد وتباهی علو درجات را برای آن شهداء گلکون کفن وسربلندی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صحت و سلامتی توأم با عزت برای زعیم عالی قدر حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را از حضرت احدیت مسئلت دارم و امیدوارم کمافی السابق این عناصر خود فروخته در کمال ذلت وخواری با هوشیاری ودرایت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل زشت و پلیدخود برسند و آرزوی اختلال در اراده فولادین ملت ایران را به گور ببرند%والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاتهسرطایفه بشیر احمد ریگیپنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه1396.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن