Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابهام در سرنوشت یکی از سربازان حاضر در حادثه تروریستی میرجاوه با اظهارات یکی از مجروحان حادثه پیچیده تر شد. چهارشنبه شب نیروهای مرزبانی هنگ میرجاوه استان سیستان و بلوچستان حین تعویض پست در میل 100 مرزی، در تله تروریست های تکفیری قرار گرفته و قبل از اینکه بتوانند اقدامی انجام دهند، توسط این تروریست ها 9 نفر از نیروها و سربازان مرزبانی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز، ساعتی بعد آمار شهدای این حادثه 10 نفر و تعداد مجروحان دو نفر اعلام شد. اما دادستان زاهدان و مسئولان مرزبانی آمار شهدا را 9 نفر اعلام کردند. فردای روز حادثه مسئولان مرزبانی کشور مدعی شدند یکی از سربازان حاضر در محل حادثه مفقود شده و هیچ اطلاعی از او در دست نیست.

با مشخص شدن مفقود شدن یک سرباز، نیروهای هنگ مرزی میرجاوه که احتمال می دادند، این سرباز در نقطه ای دیگر به شهادت رسیده باشد به جستجوی گسترده محل حادثه و اطراف آن پرداختند اما هیچ ردی از سرباز براتی که مفقود شده بود، به دست نیامد.

در حالیکه معمای گم شدن این سرباز همچنان ادامه داشت، صبح امروز داود باشتنی سربازی که در این حادثه مجروح شده بود، مدعی شد: وقتی تروریست ها به سمت ما حمله کردند،تنها توانستم در قسمت جنگلی و پشت درختان مخفی شوم. بعد از اینکه تروریست ها نیروها را به شهادت رساندند، به آنها تیر خلاصی زدند. در دقایق آخر دیدم که آنها یکی از سرباران که زنده بود را با خود بردند.

حال اگر اظهارات این سرباز درست باشد، باید دید مسئولان کشور برای رهایی سرباز مفقودی از دست تروریست ها چه اقداماتی را انجام می دهند.


منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد: آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر به ۳۴ هزار و ۷۸۹ شهید و ۷۸ هزار و ۲۰۴ مجروح رسیده است.

رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جنایت علیه مردم غزه مرتکب شده است که در آن، ۵۴ نفر به شهادت رسیده و ۹۶ نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح +فیلم
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • نجات یک نوزاد دیگر از مرگ حتمی در میرجاوه
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!