Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:49:24 GMT

انتخابات عرصه‌ای است برای ادای تکلیف شرعی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۱۹۶۱

انتخابات عرصه‌ای است برای ادای تکلیف شرعی

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه‌ی مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: امروز روز اول شعبان است و ما در این ماه ولادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) را در پیش رو داریم.
وی افزود:، اما متاسفانه با وجود این عید‌های مبارک دو اتفاق کام ما را تلخ کرد؛ اول اهانت به امام هشتم (ع) بود و دومین اتفاق شهید شدن مرزبانان غیور کشور در مرزهای میرجاوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) نهایت قدر نشناسی است. عرصه انتخابات عرصه‌ی ادای تکلیف شرعی است و نباید با اهانت به ائمه‌ی معصومین (ع) در عرصه رقابت‌ها حرمت‌ها را بشکنیم.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: هرچند خود کاندیداهای عزیز هیچ کدام راضی نیستند تا اهانت به امام رضا (ع) را ابزاری برای تبلیغات خود کنند؛ لذا باید از بکارگیری عناصرحرمت شکن پرهیز کنند.
وی افزود: از مسئولین استان ایلام تشکر می‌کنم که این مسئله را حل کردند.
وی ادامه داد: منشا این انحرافات باز بودن فضای مجازی به بهانه‌ی آزادی است که اتفاقا این ضد آزادی است.
امام جمعه مشهد به حادثه تروریستی در مرز میرجاوه اشاره کرد و گفت: ۹ نفر از جوانان غیور و مرزبان ما شهید شدند. امید واریم خداوند با پاداش بهشت و نعمت‌های بهشتی ایثار مرزبانان ما را جبران کند.وی افزود: امروز روز پاسدار است، اما واقعیت این است که همه‌ی نهاد ها‌ی مسئول، وظیفه‌ی پاسداری از انقلاب را دارند.
وی ادامه داد: در این روز‌ها هر تحول سیاسی و اجتماعی در کشور می‌تواند موقعیتی خطیر ایجاد کند پس باید مواظب بود، زیرا این حرکات سیاسی می‌تواند هم موجب اوج گرفتن انقلاب و هم موجب سقوط آن باشد.
آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: باید کاندیداهای محترم ریاست جمهوری به مردم قول بدهند که در حل مشکلات مردم به داخل کشور توجه کنند نه بیرون مرزها.
وی افزود: توجه کسی که قرار است رئیس جمهور شود به بیرون از مرز‌ها دو آفت را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: آفت اول این است که باعث می‌شود توانمندی‌های داخلی کشور نادیده گرفته شود و آفت دوم این است که دشمن می‌تواند به کشور ما نفوذ کند.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت:: انقلاب ما از سال ۱۳۴۱ با نهضت امام خمینی (ره) شروع شد و هنوز ادامه دارد بنابراین باید مسُولین به مردم قول بدهند که چشم به بیرون از مرز‌ها نداشته باشند تا مردم بتوانند به آن‌ها اطمینان کنند.
وی افزود: عزیزتر از انقلاب برای مردم کشور ما وجود ندارد و خوشبختانه مردم ما هم مردمی با بصیرت اند و امید واریم همگی فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهیم.
انتهای پیام /ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» توسط نیروی انتظامی گفت: باید در مبارزه با بی حجابی استمرار داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین با تجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد در سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سو استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6095615

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات