Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناب- امام جمعه بناب گفت: سستی و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اعلام این مطلب به موضوع حساس و خطیر انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: مهم ترین مسائل و امورات در بخش های مختلف یک کشور به قوه مجریه سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس شرایط ایجاب می کند این مسئولیت حساس و خطیر که بعد از مقام معظم رهبری در کشور به رئیس جمهوری منتخب سپرده می شود، به فردی صالح، صادق، مقتدر، متفکر و امتحان پس داده سپرده شود.

وی با بیان اینکه شورای محترم نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و با انتخاب افراد صالح نوبت به ملت رسیده است که با انتخاب فرد اصلح و دلسوز به وظیفه دینی خود عمل کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: مردم باید با مطالعه سوابق کاری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فردی را که دارای تدبیر، تقوا و تعهد است به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با تقبیح برخی حرکات و رفتارها در مناظرات دوره های قبلی انتخابات اظهار امیدواری کرد در این دوره شاهد چنین صحنه های ناپسندی نباشیم.

وی سپس هر گونه تعلل، سستی و کوتاهی در امر انتخابات را تقبیح و تأکید کرد: هرگونه سستی، تعلل و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و همه باید بدانیم که انتخاب این روز یک امتحان الهی است و در شرایطی که دشمنان این نظام با اسلام دشمنی کرده و هرلحظه وضعیت انتخابات در کشور را رصد می کنند، لذا روز انتخابات روز انتقام گرفتن از دشمن است که مدام می خواهند با دلسرد کردن مردم کرامت ما را زیر سئوال ببرند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین خاطرنشان کرد: مردم ایران در روز انتخابات با حضور در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اذعان به اینکه تمام دوستان و دشمنان نظاره گر عملکرد ما در انتخابات پیش رو هستند؛ گفت: این روز روز تعیین تکلیف و روز حماسه است و نه روز بی تفاوتی و در منزل نشستن! امروز هرگونه عقب نشینی از پای صندوق های رأی در واقع کمک به اردوی دشمن است و عدم رأی دادن در واقع برآورده ساختن حاجت دشمنان است.

وی یادآور شد: امروز هرکسی باید با عمل به تکلیف پای صندوق های رأی حاضر شود زیرا رأی در جمهوری اسلامی رأی به اسلام است.

امام جمعه بناب از مردم خواست مواظب وعده های فریبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشند و وعده هایی که فریبنده بوده و هرگز مبنای اجرا و عمل ندارند در این اوضاع و احوال نباید ما را از خود بی خود کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تصریح کرد: علیرغم اینکه در گذشته نیز تذکر داده ام مواظب باشید که سرنوشت ۴ سال آینده شهر را به چه کسانی می سپارید و سعی کنید در زمان دادن رأی با کنار گذاشتن مسائل قومی، قبیله ای و طایفه ای به افراد صادق، متعهد و امتحان پس داده رأی دهید و به شورای شهر بفرستید.

وی اذعان کرد: رأی دادن مردم در این دنیای وانفسا قلب امام عصر(عج) را شاد می کند و جمهوری اسلامی را مقاوم و عمر نظام را طولانی تر می کند و حتماً و حتماً آن هایی که بی تفاوت هستند آن ها را برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنید.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا با درس گرفتن از اشتباهات دوره های قبل از تکرار این اشتباهات در این دوره پرهیز کنیم.

این گزارش می افزاید، حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب پیشاپیش اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباس زاده امروز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان خراسان جنوبی که برای بررسی خسارت‌های سیل زیرکوه برگزار شد به خبرنگاران گفت: بیشترین خسارت سیل به بخش راه‌ها، کشاورزی و واحدهای مسکونی شهرستان زیرکوه بوده است.

به گفته وی از روز اول سیل امدادرسانی و ارسال ماشین‌آلات انجام شد و خدمت‌رسانی و رفع مشکلات موجود در دستور کلر قرار گرفت.

وی ادامه داد: اگرچه در همه شهرستان‌های استان بارندگی داشتیم اما در زیرکوه به خاطر وضعیت بحرانی خساراتی وارد شد و در بقیه شهرستان‌ها مشکل خاصی وجود نداشت.

عباس زاده تاکید کرد: شرایط اضطراری و بحرانی زیرکوه تا ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید شد و همه دستگاه‌ها تا این تاریخ باید حضورشان در مناطق سیل زده تقویت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر خسارت‌ها از لحاظ حجم و وسعت به بخش کشاورزی شهرستان زیرکوه وارد شده اما از نظر عملیاتی راه‌های شهرستان دچار صدمات جدی شده‌اند و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ایمنی اولیه تأمین شود.

معاون استاندار افزود: راه‌ها که از بین رفته باید، بازسازی شوند و حدود ۴۴ واحد مسکونی خسارت دیده‌اند که ۱۱ واحد آن باید مجدد احداث شود.

عباس زاده تصریح کرد: بعضی از بندهای خاکی پر آب شده‌اند و در بارش اول در پنجم اردیبهشت چند بند خاکی شکست که به دلیل هشدار قبل از سیل و این که روستای نوده زیرکوه به موقع تخلیه شد، خسارت جانی بر اثر سیل نداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بعضی از بندهای خاکی سرریز شده و احتمال شکسته شدن آنها وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این خصوص انجام شود.

عباس زاده با بیان این که ۱۳۷ دانش‌آموز زیرکوه از کنکور جا ماندند گفت: پیگیری‌های استاندار منجر به قول مساعد سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون مجدد شد که تاکنون بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز امدادرسانی در زیرکوه تا زمان پایداری شرایط باید ادامه داشته باشد، ادامه داد: حضور ماشین‌آلات با بهره‌گیری از نیروی انسانی کافی باید به خوبی مدیریت شود تا بتوانیم راه‌ها را ترمیم و مشکلات اولیه آنها را رفع کنیم.

به گفته وی شش دستگاه کمپرسی و دو کفی برای تسریع عملیات ترمیم راه‌ها بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران باید در اختیار اداره کل راهداری استان قرار گیرد و باید تیم ویژه‌ای برای ترمیم خسارت به خصوص در بخش قنوات تشکیل شود

کد خبر 6091381

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است