Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-20@07:57:08 GMT

200 میلیون شکلات چوبی قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۳۳۸۱

200 میلیون شکلات چوبی قاچاق به مقصد نرسید

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شازند گفت: در ادامه روند مبارز همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران انتظامی شازند حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای اطراف این شهرستان یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی افزود: با اقدام سریع پلیس، تریلی متوقف و پس از بازرسی از آن يك هزار و 800 کارتن شکلات چوبی و هفت کارتن وسايل تزئیني منزل به ارزش حدود دو ميليارد ريال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد