Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نمازجمعه بردسیر افزود: باید از تخریب، بداخلاقی، ناسزا گفتن و قانون شکنی در ایام تبلیغات انتخاباتی اجتناب شود.
وی بیان کرد: تمامی 6 نامزد ریاست جمهوری از افراد مهم و سرمایه های کشور هستند و شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کرده است لذا شایسته تخریب و توهین و ناسزا شنیدن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نامزدها نیز باید با توجه به موقعیت برجسته ای که در آن هستند و می خواهند ریاست جمهوری این نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست بگیرند، مسائل اخلاقی و اصول رقابت سالم را آن گونه که شایسته جایگاه شان است، رعایت کنند.
امام جمعه بردسیر افزود: مناظره زنده تلویزیونی مزایای فراوانی دارد و مردم از دیدن آن بصیرت و آگاهی کسب می کنند و با خط مشی و برنامه های نامزدها آشنا می شوند ولی معایبی هم دارد که امیدواریم آنها هم برطرف شود و نامزدها با رعایت اصول گفتگو و در چارچوب قوانین و اخلاق یکدیگر را به چالش بکشند و مباحثه کنند نه اینکه هدفشان تخریب یکدیگر و بداخلاقی باشد.
وی اظهار کرد: مجریان صدا و سیما هم باید بتوانند برنامه های مناظره و تبلیغات نامزدها را به نحو احسن و آنطور که جامعه انتظار دارد، اجرا کنند.
حجت الاسلام تارم همچنین گفت: مسئولان شهرستان بردسیر به ویژه فرماندار و شهردار پیگیر مشکلات مردم در خصوص سیل باشند و موضوع تعریض، احیا و بازسازی رودخانه مرکز شهر که موجب خسارتهایی در سیل سال گذشته شد را در دستور کار خود قرار بدهند‌ تا شهر از سیل و حوادث طبیعی در امان باشد و مردم بیش از این متحمل خسارت و زیان نشوند.
وی فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد و ولادت های آن را تبریک گفت و افزود: نام امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و تحقق اقتصاد مقاومتی بر دوش کارگران عزیز است همان مقامی که پیامبر گرامی اسلام (ص) بر دست او بوسه می زد.
وی کسب رتبه برتر کشوری شرکت صنایع فولاد کرمان (بردسیر) را تبریک گفت و بیان کرد:
این افتخار که با مدیریت و تلاش مدیرعامل بومی این مجموع تحقق یافته، یادآور تلاش و کوشش کارگران این کارخانه نیز است.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار: رسول محمدحسنی
7421/3028

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان