Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مسابقات کشتی آزاد نونهالان و خردسالان استان مرکزی که با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور جریان داشت، در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی آزاد خردسالان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور با شرکت ۹۰ ورزشکار از شهرستان های اراک، دلیجان، محلات، خمین، ساوه، زرندیه، شازند و غرق آباد طی پنج دوره با انجام ۸۸کشتی در اراک پیگیری شد که در نهایت در وزن ۳۰ کیلوگرم علی محمد طاهری از خمین، وزن ۳۳ کیلوگرم محمدامین خانکی از ساوه، وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی جهانیان از ساوه، وزن ۳۸ کیلوگرم ابوالفضل شیر نژاد از ساوه، وزن ۴۲ کیلوگرم مهدی جعفری از خمین، وزن ۴۷ کیلوگرم رضا همایی به طور آزاد، وزن ۵۳ کیلوگرم احسان قیصرخواه از غرق آباد، وزن ۵۹ کیلوگرم محمدجواد مظفری از ساوه، وزن ۶۶کیلوگرم امیرمسعود جانباز از ساوه، وزن ۷۳ کیلوگرم فاضل قادری از ناحیه یک اراک و در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین دلاور از ساوه عناوین نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده بندی تیمی هم، تیم کشتی خردسالان ساوه در سکوی نخست ایستاد، غرق آباد نایب قهرمان شد و ناحیه یک اراک در جایگاه سوم قرارگرفت.

برترین های کشتی آزاد نونهالان استان مرکزی

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان استان مرکزی نیز پس از انجام ۱۴۴ کشتی طی پنج دوره با برتری تیم کشتی نونهالان ساوه پایان یافت .

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان استان مرکزی با شرکت ۱۲۹ کشتی گیر از شهرستان های اراک، دلیجان، محلات، خمین، ساوه، زرندیه، شازند، نیمور و غرق آباد در قالب ده تیم در سالن کشتی پنجم مرداد اراک برگزار شد و در پایان در اوزان یازده گانه نتایج زیر به دست آمد.

در وزن ۳۲ کیلوگرم مهدی میرزایی از ساوه، وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی محمودی (آزاد)، وزن ۳۸کیلوگرم امیرمحمد میان محله از ساوه، وزن ۴۲ کیلوگرم محمدامین مسعودی از غرق آباد، وزن ۴۷کیلوگرم سجاد ملکی(آزاد)، ۵۳ کیلوگرم محمدمهدی شیخلر از ساوه، در وزن ۵۹کیلوگرم مهریار رسولی (آزاد)، در وزن ۶۶کیلوگرم فرزاد زندی از دلیجان، در وزن ۷۳ کیلوگرم علی رشادی فر از ساوه، در وزن ۸۵کیلوگرم محمد بابایی از ساوه و در وزن ۱۰۰کیلوگرم محمد تاج آبادی از ناحیه یک اراک مقام های اول را کسب کردند.

در رده بندی تیمی هم، ساوه در سکوی نخست ایستاد، ناحیه یک اراک نایب قهرمان شد و زرندیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان

هفتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۱۰ فروردین لغایت اعزام به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی) علیرضا سرلک (لرستان) ابراهیم خواری (مازندران)

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین ابوذری (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)

۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور (همدان) رضا سلیمانیان (مازندران)

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) بهنام سرابی (تهران)

۹۷ کیلوگرم‌: امیرعلی آذرپیرا (تهران) محمدحسین محمدیان (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) علیرضا رکابی (مازندران)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان لشگری – رضا افضلی - اباذر اسلامی– مهدی قاسمی جو

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری

سرپرست: علی روحی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان