Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی چهارمین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به سوال مجری پاسخ بدهد. وی در پاسخ به این سوال که «مشکل ازدواج جوانان را ناشی از چه علتی می‌دانید و برنامه شما برای قشر جوان چیست؟» اظهار کرد: امروز مشکلاتی در زمینه ازدواج جوانان وجود دارد . اولین مشکل عدم وجود اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طورکلی برای حل این مشکل و مشکلات شببیه به آن باید در جامعه امید به آینده ایجاد شود.

این سخنان روحانی با نقد قالیباف روبرو شد که گفت: شما در آغاز دوره قول دادید که 4 میلیون شغل را ایجاد کنید.

در این جای مناظره روحانی به میان سخنان قالیباف آمده و گفت: یک سایت گمنامی می زند و یک روزنامه هم نقل می کند و شما هم از آن ها نقل می کنید و من هیچوقت هم چنین قولی ندادم این دروغ محض هست.

قالیباف خطاب به روحانی گفت: شما تحمل کنید اتفاقی نمی افتد.حتما، امید مهم است اما واقعا امروز افسردگی در جامعه ما چقدر شده است امروز شرایط بر اساس آمار دولت غیرقابل قبول شده است؟ شما می گویید زندگی خوش هست، شما مردم عزیز حستان این است که کسب و کار رونق یافته است آیا در ذهن شما هست که اشتغال ایجاد شده است.

بعد از قالیباف، جهانگیری به کنایه از قالیباف گفت: شما تحمل داشته باشید که یکی بیاید رقیب شما شود!

وی خطاب به قالیباف گفت: چه کسانی به سفارت عربستان سعودی حمله کردند. ما نمی توانیم به سفارت حمله کنیم . حمله کنندگان به سفارت عربستان سعودی در ستاد کدام کاندیدا فعالیت می کنند. چه کسی به عاملان حمله به سفارت عربستان پول دادند. حمله به سفارت عربستان سعودی باعث شد سفر گردشگران شیعه به ایران قطع شود

روحانی هم در بخشی از سخنان تکمیلی اش گفت: من اگر نخواستم آقای قالیباف به حرف ادامه ندهد، برای این بود که به گناهش افزوده نشود. چون یک حرف دروغ بود. وگرنه همه وقت ما برای ایشان!

2929

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است