Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اردبیل این هفته بیشتر بر انتخاب اصلح در انتخابات شورای شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری تاکید داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ، ائمه جمعه استان اردبیل این هفته بیشتر بر انتخاب اصلح در انتخابات شورای شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل:

مردم در انتخابات قیم نمی خواهند/پیشرفت و سقوط یک جامعه در دست نظام تعلیم و تربیت آن جامعه است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار داشت:موسم انتخابات، موسم رواج شایعه و در نتیجه موسم ایمان‌سوز است و همه باید مواظب باشند شیطان حسنات آنها را غارت نکند مثل خوبی است که مال انسان را یک جا ولی ایمانش را هزار جا می‌برند.

وی گفت: اینجانب از هیچ لیستی در شورای شهر حمایت خاص ندارم و مردم، قیم نمی‌خواهند و فصل‌الخطاب، تشخیص خود مردم است، تمام نقاط شهر و تمام کاندیداها برای اینجانب محترم هستند، نظر اینجانب لزوم رأی دادن به شایستگی‌هاست؛ خواه از شمال شهر باشد یا از جنوب؛ از مرکز شهر باشد یا از حاشیه ساکن باشد یا از مهاجرین و مجاورین باشد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما در استان یک خانواده را تشکیل می‌دهیم و شکاف و مرزبندی در داخل یک خانواده، جنایت است.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز حمایت خاصی از کاندیدایی نداریم و خود اهالی باید در تشخیص صلاحیت سکانداری 4 ساله کشور دقت کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع)وقتی حکومت را به دست گرفتند، خطبه‌ای به عنوان سیاست کاری خود ایراد کردند و فرمودند به خدا سوگند هرگز به اندازه سرسوزنی چیزی را پنهان ندارم و هرگز هیچ نوع دروغی نگویم؛ آنچه در عرصه سیاست لازم است، شفافیت کامل و پرهیز از دروغ و صداقت کامل است.

وی با بیان معیارها افزود: اگر کاندیدایی خودش یا طرفدارانش به افراد و نهادهای رسمی، فحاشی و اهانت و هتاکی کردند، خودشان را از صلاحیت انداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تسلیت شهادت مرزبانان ایران اسلامی در مرز پاکستان، از مسئولین خواست در برابر این دولت، به صرف تذکر اکتفا نکنند.

آیت‌الله عاملی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز با تکریم مقام پاسداری و جانبازی از نقش خطیر پاسداران و جانبازان در اقتدار و استقلال و عزت کشور اسلامی تجلیل کرد.

وی به مناسبت روز معلم اظهار کرد: بهشت و جهنم و پیشرفت و سقوط جامعه در دست نظام تعلیم و تربیتآن جامعه است و قدرت تعلیم و تربیت از تمام قدرت ها بالاتر است و برای رسیدن به یک نظام تعلیم و تربیت آرمانی باید معلّمان و مربیان جامعه از مکانت رفیعی برخوردار باشند و انتظار این است که در مدیریت کشور با برنامه ریزی جامع، عنایت ویژه ای به قشر معلمین صورت بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیلبا تجلیل از مقام کارگر، آنها را از ارکان عزت کشور برشمرد و توجه بیشتر به این قشر را خواستار شد.

آیت‌الله عاملیمیزبانی استان اردبیل نسبت به مسابقات والیبال امیدهای آسیا را که با حضور 10 کشور آسیایی و هزاران تماشاگر و طرفدار برگزار خواهد شد، موقعیت بسیار مهم و بی‌سابقه برای استان اردبیل دانست و از مسئولانی که توانسته‌اند با تلاش مضاعف، امتیاز میزبانی این مسابقه بزرگ را برای استان اردبیل بگیرند، قدردانی کرد.

وی از دولت که هفته گذشته امتیاز بندر خشک را برای اصلان‌دوز تصویب کرد، قدردانیو آن را قدم مهمی در تقویت اقتصاد استان دانست.

امام جمعه اردبیل به مناسبت سرازیر شدن میهمانان خارجی از هفته آینده به استان از عدم ساماندهی محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به شدت انتقاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آلودگی اطراف اتوبان‌ها و مراکز تفریحی استان با زباله را مورد انتقاد قرار داد و از اهالی خواست در تطهیر محیط‌زیست کوشا باشند.

وی به همین مناسبت تأسیس انجمن دوست داران محیط زیست استان اردبیل را اعلام و از تمام دلسوزان محیط زیست دعوت کرد به عضویت این انجمن درآیند.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: استان اردبیل به‌جهت قابلیت‌های طبیعی در ایران بی‌نظیر و یک استان استثنایی است و ما باید به عنوان شکر این نعمت در حفظ ثروتهای طبیعی نهایت تلاش را داشته باشیم.

امام جمعه نیر تاکید کرد:

لزوم حفظ حرمت ها در مناظره ها و تبلیغات کاندیداها

به گزارش نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیربا گرامیداشت اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به خصوصیات اخلاقی و معنوی حضرت عباس (ع) اشاره کرد و گفت: شجاعت در برابر غلبه کردن به نفس ، ایمان به خدا، صبر و شکیبایی ، قدرت اراده و وفاداری به ولایت ازجمله خصوصیات اخلاقی حضرت عباس (ع) بود.

امام جمعه نیر با تبریک میلاد امام حسین (ع) پاسداران را نقطه قوت انقلاب اسلامی و عزتمندترین نیروی جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: پاسداران قطعا در حفاظت و حریم نگه داشتن جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و جدیتی فروگذاری نکرده‌اند.

وی میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز را گرامی داشت و تصریح کرد: جانبازان ما شایستگان جامعه اسلامی هستند که هیچ وقت این شایستگی آنها همراه با شجاعت، شهامت و دلاوری‌هایشان از ذهن‌ها دور نخواهد شد.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که جانبازان ما در اوج ایثار و بصیرت حماسه‌ای را خلق کردند که هیچ وقت در تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

امام جمعه نیر با بیان این که جانبازان یادگاران انقلابند، افزود: جانبازان برای تداوم انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار و عزت نظام اسلامی شدند که باید منزلت آنان در جامعه همواره حفظ شود.

وی در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات اصل مهم در ساختار سیاسی و بزرگترین نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و بر این اساس توجه به آموزه های دینی، اخلاق مداری و دوری از تخریب در آزمون بزرگ سیاسی، امری مهم و زمینه ساز شکل گیری رقابت سالم است.

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از رویدادهای مهمی است که در آستانه آن قرار داریم و انتظار می رود با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری در این عرصه ثبت شود.

وی افزود: در این انتخابات افرادی که نامزد می شوند باید ضمن حفظ جایگاه و حرمت یکدیگر از تخریب افراد جدا خوداری کنند و پایبند قانون و اخلاق اسلامی باشند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: متاسفانه اکنون در میان برخی از داوطلبان بازار تخریب، دروغ، تهمت، توهین و اسراف داغ شده و اینگونه موارد به منفعت مردم و جامعه نیست و داوطلبان باید مواظب سخنان و رفتارهای خود باشند و به یکدیگر توهین و افترا روا ندارند.

امام جمعه نیر افزود: کاندیداها باید نگاهشان به مردم باشد و در مناظره ها با احترام با یکدیگر برخورد کنند و حرمت ها حفظ شود.

حجت الاسلام مقدسی گفت: داوطلبان باید از برنامه های خود گزارش دهند چون دنیا اکنون شاهد سخنان آنها است و نباید به دست دشمنان هیچ گونه بهانه ای داده شود.

امام جمعه نیر گفت: همه باید تلاش کنند با حفظ وحدت و اتحاد و برادری در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند و با تبلیغات مناسب در معرفی خود هرگز نامزدهای دیگر را تخریب نکنند و با دوری از تهمت و تحریف پایبند اصول دینی باشند.

امام جمعه بیله سوار:

مردم به دنبال مسئول ساده زیست هستند/قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه الگویی برای پیشرفت کشور

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن موسم انتخابات و با بیان اینکه باید سرنوشت خود را خود انتخاب کنیم گفت: انتخاب را با سرسری کردن نمی شود انجام داد.

وی با توصیه به برخی مسئولان گفت: ادارات بعد از وقت اداری تبلیغ نکنند زیرا که مناظرات از صداسیما پخش میشود ‌ و مردم قدرت تشخیص دارد لذا مسوولین ادارات اجازه دهند مردم ازادانه به فرد مورد نظر خود بدهند .

خطیب نماز جمعه بیله سوار افزود: این حرام است که مسوولی به مردم بگوید اکر به فرد مورد نظر ما رای ندهید خدماتی برای شما نخواهد بود .

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه مردم از بیکاری در فشار زیاد به سر برده و از نظر معیشت درتنگنا هستند اظهار داشت: مردم باید به فردی که بتواند مسئله حقوق های نجومی را که متاسفانه قوای قضاییه، مجریه و مقننه نتوانستند این پرونده را حل کنند، شفاف سازی کند رای بدهد.

حجت الاسلام قیاسی به وجود فاصله طبقاتی زیاد در بین مردم اشاره کرد و گفت: مردم از اشرافیت متنفر بوده و به دنبال مسئول ساده زیست هستند.

حجت الاسلام قیاسی به وضعیت اسف بار تولید داخلی اشاره کرد و گفت: امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند به الگویی برای تولید و پیشرفت در کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را ماه فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد عنوان کرد و گفت: صلوات شعبانیه نیز از جمله صلوات های مشهور وارده در این ماه است که خواندن آن بسیار تاکید شده است.

وی در تشریح بخشی از صلوات شعبانیه گفت: مسلمانان باید از شوخی کردن زیاد، غیبت و بهتان دوری کنند زیرا که این خصوصیات در موقع فوت انسانها از دنیا، موجب هذیان گفتن آنها میشود‌.

امام جمعه بیله سوارضمن تسلیت شهادت چند تن از مرزبانان کشور در منطقه میرجاوه زاهدان گفت: مسئولیت این حادثه به عهده کشور پاکستان است و این کشور باید در خصوص تکرار نشدن حوادث این چنینی تعهدات لازم را بدهد.

وی به فرا رسیدن سوم شعبان روز میلاد امام حسین علیه السلام اشاره و با تبریک روز پاسدار، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمونه بارزی از نهاد انقلابی در مقابله با بیکاری عنوان کرد.

امام جمعه بیله سوار همچنین ولادت حضرت ابوالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام را تبریک گفت و افزود: مراسم متنوعی در شهر، همزمان با روز نیمه شعبان که با ولادت منحی عالم بشریت حضرت مهدی موعود مصادف است برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قیاسی محورهای سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری را در جمع قاریان و حافظان کشورهای اسلامی تشریح کرد و افزود: مشکل اصلی دشمنان، با اسلام است به همین جهت قصد مقابله با جمهوری اسلامی را دارند.

وی در انتها روز جهانی کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت و تاکید کرد: کارگران حتما باید بیمه داشته باشند و از حمایت کامل برخوردار باشند.

امام جمعه مشگین شهر:

برخی مسئولان با طمع انتخاباتی در حال تزریق پول به دهیاری‌ها هستند

به گزارش سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 8 اردیبهشت ماه با شاره به مسئله انتخابات گفت: حضور حداکثری خواست اصلی نظام در انتخابات است چرا که این حضور موجب اقتدار منطقه‌ای و بین المللی ایران اسلامی را به همراه دارد و همچنین این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام می شود.

وی افزود: در انتخابات آتی باید با تقوای الهی شایسته ترین و توانمندترین فرد را برای شورای اسلامی و ریاست جمهوری انتخاب کرد و در انتخاب اصلح باید پشت صحنه‌های کاندیداها را نیز مد نظر قرار داد تا عناصری که معتقد به نظام اسلامی است شناخته شوند و براساس آن کاندیدای مورد نظر را انتخاب کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برخی از مسئولان در آستانه برگزاری انتخابات با حضور در مناطق محروم از محرومان یاد می‌کنند در حالی که در طول یک دوره محرومان به فراموشی سپرده شده بودند اما در آستانه انتخابات با تزریق پول به دهیاری‌ها محرومان را یاد می‌کنند تا رأی جمع آوری کنند و این طمع انتخاباتی است که مردم باید آگاه باشند و دست رد بر سینه چنین افرادی زنند.

وی ادامه داد: خط امام خط استکبار ستیزی است لذا کاندیداها باید به مردم قول دهند تا در راستای حل مشکلات اقتصادی به داخل کشور نگاه کنند و از نگاه‌های خارجی دور باشند چرا که چنین افرادی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را در کشور رفع کنند.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: کارگران از جمله افراد فعال جامعه هستند که در سازندگی کشور و عرصه اقتصاد مقاومتی نقش مهم و سازنده داشته‌اند که با احساس مسئولیت کارها به نحو احسن انجام یافته است لذا لازم است امنیت شغلی کارگران تضمین، محصولات آنان ترویج شود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) گفت: این ایام به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان یکی از نهادهای انقلابی در عرصه‌های مختلف وارد عمل شده و خوب درخشیده است و این امر موجب شده است که استکبار دچار لرزه شود و هر کس یا نهادی که دشمن در مقابل آن مقابله کند چنین نهاد یا افرادی در جامعه موثر است.

خطیب جمعه کوثر:

بلاتکلیفی پروژه های راه آهن اردبیل و سد گیوی بدور از عدالت اجتماعی است/مردم به دروغگویان رای ندهند

به گزارش کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در خطبه های امروز نماز جمعه کوثر با اشاره به عدالت دینی و اجتماعی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید برای کسب عنوان به مردم دروغ بگویند، مردم نیز می بایست با اتکا به شاخصه های یک کاندیدا در انتخاب شخص اصلح سنجیده عمل کنند و به آن نامزدی که وعده معقول را پشت تریبون های مجازی و سیاسی می دهند رای اعتماد دهند.

وی با بیان اینکه عدالت دینی و اجتماعی حق مردم بوده و می بایست مسئولین به این امر مهم توجه داشته باشند، گفت: در حالی که کارگری ماهی یک میلیون تومان حقوق می گیرد، مدیری 300 میلیون حقوق نامتعارف ماهانه دریافت می کند که بدور از عدالت دینی و اجتماعی است، اختلاس 8000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان که پیگیری آن همچنان در هاله ای از ابهام است مصداق عینی و علنی بی عدالتی می باشد.

خطیب جمعه کوثر اضافه کرد: چرا سد های میلیارد مکعبی ظرف 4 سال به بهره برداری می رسد ولی سد 72 میلیون متر مکعبی شهر گیوی و همچنین پایاب آن بیش از 20 سال است که در گیرودار وعده های بی سرانجام مسئولین به سر می برد، آیا این عدالت است؟ راه آهن دیگر استانها ظرف مدت زمان اندک با اعتبار تخصیص یافته به بهره برداری می رسد ولی راه آهن اردبیل - میانه پس از سالها انتظار هنوز نیمه تمام مانده و به مرور زمان در حال تخریب است، این عدالت دینی و اجتماعی نیست بلکه قول های مسئولین در پیگیری هایبی سرانجام عین دروغ است.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان حساس انتخابات افزود: می بایست از آن دسته کسانی که دوقطبی را در سطح کشور پی ریزی می کنند(موضوع اگر برجام نبود جنگ رخ می داد) پرهیز کرد؛ چرا که این قدرت دفاعی و موشکی ماست که ایران اسلامی را نزدیک به 40 سال است که اقتدار بخشیده است نه برجام، دشمن اگر ذره ای احساس ضعف در ایران اسلامی را می کرد بی گمان حمله می کرد، فلذا موضوع برجام در این خصوص کذب محض است.

وی ادامه داد: امروزه جنگ، جنگ فرهنگی و اقتصادی است، دشمن هم اکنون با طراحی برنامه کوتاه مدت و دراز مدت خواهان از بین بردن عنوان مادری در سطح جامعه است، نسل کشی دشمنان ایران اسلامی نه تنها با جنگ فیزیکی بلکه با ترفند های خصمانه فرهنگی در حال اجراست و نمونه بارز آن رواج تک فرزندی بین زوجین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در دیگر بخش های سخنان خود به مسئله مهم قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: با ورود قاچاق کالا به کشور سالانه 2 میلیون نفر بیکار می شوند در حالی که ایران اسلامی سالانه نیازمند یک میلیون شغل است؛ مسئولان ارشد که در راس امور قرر دارند می بایست با قاچاق کالا و ارز مبارزه کنند تا موجب رونق اشتغال و تولید داخلی شوند، در غیر این صورت عاملان این معضل خود دشمن مردم بوده یا نفوذی دشمن هستند.

وی ضمن تصریح در انتخاب کاندیدای انقلابی و اصلح، خطاب به مردم گفت: مردم به دروغ رای ندهند، به کسی باید رای اعتماد داد که حداقل توانایی آنچرا که به عنوان وعده معقول به مردم داده است را داشته باشد و برنامه های مدون برای توسعه و آبادانی منطقه ارائه کند.

حجت الاسلام بیگی ابراز کرد: با انتخاب اصلح سرنوشت نسل های سوم و چهارم را خودمان انتخاب کنیم؛ چرا که هم اکنون معضل اصلی امروز کشور بحث بیکاری و در ادامه رشد قارچ گونه اعتیاد و طلاق است.

امام جمعه شهرستان کوثر همچنین با اشاره به شوکت ایران اسلامی در عرصه های متعدد، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، روز پاسدار، روز جانباز، هفته کار و کارگر، هفته شهروند و هفته معلم را به دستندرکاران مجموعه های مختلف تبریک گفت.

لازم به ذکر است که در پایان از پاسداران، جانبازا، کارگران، معلمان و دیگر فعالان اجتماعی در کوثر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با تبریک فرارسیدن هفته کارگر اظهار کرد: جایگاه و نقش کارگران در تحقق شعارهای چند سال گذشته به ویژه شعار امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآنی بر آمادگی و مقابله با دشمنان تاکید دارد، اضافه کرد: لازمه پیشرفت و قدرت یک جامعه، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش اقتصاد بوده که به دست کارگران و زحمت آنان محقق می‌شود.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) کارگران را به مانند جهادگران راه خداوند دانسته است، گفت: بزرگترین افتخار برای قشر زحمتکش کارگران، بوسیدن دست پینه‌بسته یکی از صحابه توسط پیامبر اسلام است که هرگز آتش جهنم را نخواهد دید.

ماموستا امامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زمینه بوجود آمدن سایر آسیب‌های جامعه است، افزود: جامعه‌ای که سرمایه‌گذاران، مسئولان با ایمان و نیروی کار صادق و مخلص داشته باشد، به طور حتم پیشرفت خواهد کرد.

وی از سرمایه‌داران خواست که اموال خود در بخش تولید و ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری کنند تا ضمن رفع برخی از مشکلات جامعه، کمک حال نیازمندان به ویژه افراد مستحق اطراف خود باشند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها نیز گفت: شوراها باید کسانی باشند که خود را خشم، بغض و کینه دور نگه داشته و از باند و باندسازی خودداری کنند، همچنین بجای مال‌اندوزی از راه ناحق، اهل بخشش اموال به غیرخود بوده و در نهایت نیز در امور خود مشورت‌پذیر باشند.

وی با ابراز تاسف درخصوص تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: پیداشدن گورهای دسته‌جمعی در کنار مراکز درمانی و قتل و عام بیماران جزء جنایت‌هایی است که اگر کشور مسلمانی مرتکب آن می‌شد، با واکنش و قطعنامه های سریع شوراهای امنیت و سازمان ملل روبرو بود.

ماموستا امامی افزود: در دورانی که انسان‌های آزادی‌خواه جهان با هر دین و مذهبی نسبت به جنایت خاک فلسطین به پا خواستند، ضروری است که مردم مومن جهان اسلام و حاکمان آنها هم بیش از پیش حمایت خود را از مردم بی‌گناه فلسطینی نشان دهند.

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات