Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفتگویی با خبرنگار پیک دانشجو گفت: ان شالله با عنایت خداوند متعال و یاری شهدای گمنام، چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان در سالن حزین لاهیجی در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت راس ساعت ۱۴:۳۰، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای این دانشگاه و ظرفیت فرهنگی یادواره های شهدای گمنام دانشگاه، ان شالله در مراسم جاری با برنامه ریزی جمعی و تلاش تمامی عاشقان شهدا، برنامه ای فرهنگی با رویکرد بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهدا در دانشگاه برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد: علاوه بر دعوت از تمامی بزرگواران وآحاد دانشگاهیان و هم استانی های گرامی برای شرکت در مراسم از تمام علاقمندان به خادمی در این مراسم دعوت می شود به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.
حسینی در پاسخ به این سوال که برنامه ویژه این یادواره چیست پاسخ داد: ان شالله علاوه بر ویژه برنامه سخنرانی و روایتگری سردار احمدیان از راویان کشوری، به نمایندگی از تمامی شرکت کنندگان در مراسم‌یادواره به قید قرعه به یک نفر ،کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا خواهد شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست