Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سید جلال ملکی شامگاه جمعه گفت: ساعت ۱۹:۰۶ امروز حادثه آتش سوزی در کارخانه ایران خودرو در جاده مخصوص کرج به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


وی بیان کرد: یکی از سوله های رنگرزی کارخانه ایران خودرو دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حریق مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی دود زیادی در آسمان متصاعد می شد خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه مشغول تخلیه دود هستند.


وی یادآور شد: به هنگام وقوع آتش سوزی خط تولید ایران خودرو تعطیل بوده و آتش به خط تولید سرایت پیدا نکرد.


سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره علت این حادثه گفت: پس از تخلیه دود کارشناسان آتش نشان در محل حادثه مشغول بررسی علت این آتش سوزی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت