Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی ساخته می شود که به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور توانسته تماشاگران بیشماری را با خود همراه کند.

داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند.

رضا کیانیان، رؤیا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می‌کنند.

محسن چاوشی نیز همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.

شرکت تصویر گستر پاسارگاد که پخش این مجموعه را بر عهده دارد با انتشار تریلری ساخته مسعود رفیع زاده کار تبلیغات سریال را شروع کرد.

طبق اعلام این شرکت نسخه خانگی و دیجیتالی سریال موفق شهرزاد همزمان در سراسر کشور توزیع خواهند شد. نسخه خانگی فصل دوم سریال شهرزاد شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی از طریق شهر کتاب‌ها، ویدیو کلوپ‌ها، مراکز عرضه فیلم و سوپر مارکت های سراسر کشور توزیع می‌شود.

حجم ویدئو: 1.99M | زمان ویدئو: 00:00:26 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد

امتداد - جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید ویرایش ۴٫۱۰٫۱ با قابلیت درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی منتشر شد.

از این پس متقاضیان  طرح پذیرنده ملی می توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد