Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای به مناسبت 100 روزه شدن حضورش در کاخ سفید، از دلتنگی برای رانندگی صحبت کرد و گفت تصور می‌کرده ریاست‌جمهوری زندگی‌اش را ساده‌تر می‌کند.

وی که با خبرگزاری «رویترز» صحبت می‌کرد، گفت: «من زندگی قبلی‌ام را دوست داشتم.و خیلی کارها بود که می‌توانستم انجام دهم. الان بیشتر از زندگی پیشینم کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کردم ساده‌تر باشد.»

ترامپ تا پیش از ورود به کاخ سفید جزو موفق‌ترین میلیاردرهای آمریکا بود و زندگی لوکسی داشت.

به نوشته رویترز، در حالی که بیش از 5 ماه از پیروزی او در انتخابات و سه ماه از ورودش به کاخ سفید می‌گذرد، ترامپ همچنان از اینکه توانسته آرای مردم را جلب کند، خرسند. است.

وی در طول مصاحبه با رویترز هم دوباره به نتایج انتخابات اشاره کرد. او با نشان دادن یک طرح گرافیکی از نتیجه انتخابات در هر ایالت، گفت: «می‌توانید این را داشته باشید. نقشه آخرین آمار است. خیلی عالی است، نه؟ قرمزها با ما هستند.»

اشاره ترامپ به ایالاتی است که اکثریت ساکنان آن‌ها به جمهوری‌خواهان رأی داده‌اند.

ترامپ می‌گوید هرچند در زندگی قبلی‌اش هم به ندرت حریم خصوصی داشته، اما اینکه حریم خصوصی در کاخ سفید به مراتب کمتر است، او را متعجب کرده است. او به رویترز گفت دارد با حضور شبانه‌روزی محافظین و محدودیت‌های تردد، عادت می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «واقعا انگار در یک پیله هستید کوچک هستید، چون آنقدر حفاظت سنگین است که هیچ‌جا نمی‌توان رفت.»

او در این مصاحبه گفت دلش برای اینکه خودش پشت فرمان بنشیند، تنگ شده است: «دوست دارم رانندگی کنم. الان دیگر نمی‌توانم رانندگی کنم.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ساده یک معلم+ فیلم

یک معلم در برنامه تلویزیونی پیشنهاد می کند که دانش آموزان در سه سال اول مدرسه به جای آموزش جدول ضرب، نکات زندگی را آموزش ببینند. در این صورت است که کودکان می توانند در مدرسه زندگی کنند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید