Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی صراط- محمدباقر قالی باف در مناظره اول تلاش کرد تا نقش یک افشاگر در مورد اقدامات دولت روحانی را بر عهده بگیرد اما با اشتباهات خود عملا فضا را به رقیب سپرد.

به گزارش صراط، قالی باف ابتدا با روحانی وارد مجادله شد و وعده او در مورد 4 میلیون شغل را به یادش آورد. اگر این اقدام با سیاست بهتری جلو می رفت می توانست روحانی و جهانگیری را در منگنه قرار دهد و حداقل از آنها بخواهد درباره اقداماتی که در این 4 سال برای توسعه گردشگری انجام داده اند توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت اگر پاسخ روحانی قانع کننده نباشد، می توان نتیجه گیری کرد که اظهارات او صرفا شعاری بوده و اساسا از ابتدا هم قرار نبود اجرا شود.



با این حال، قالی باف ادعا کرد که اظهارت روحانی هیچ "شرط" و پیش نیازی نداشته و او یک وعده صریح و مطلق داده است. اصل حرف روحانی این بود که با افزایش 10 میلیون گردشگر می توان 4 میلیون شغل ایجاد کرد. قالی باف این حرف را تا پایان مناظره هم دنبال کرد و سرآخر پس از مناظره هم عدم پخش فیلم درخواستی اش درباره اظهارات روحانی را " منطقی و درست" اعلام کرد تا از موضع خود هم عقب نشینی کرده باشد.

اظهارات دیگر قالی باف هم عملا مجال را به رقبا داد تا مباحث بی ربط را به مناظره باز کنند. مثلا جهانگیری توانست از این فرصت بهره سوء برده و بحث حمله به سفارت عربستان را به مناظره ای باز کند که قرار بود اجتماعی باشد نه سیاسی. او حتی با پیش کشیدن موضوع حضور آمر این اقدام در ستاد قالی باف او را در موضع دفاعی قرار دهد؛ اتفاقاتی که با کمی سیاست می توانست علیه روحانی و جهانگیری صورت بگیرد نه به عکس.

نکته ای که در مورد اظهارات قالی باف قابل تامل بود عدم هماهنگی اظهاراتش با اظهارات حجت الاسلام رئیسی بود. قالی باف به هیچ وجه نتوانست نقش مکمل رئیسی را ایفا کند؛ موضوعات مطرح شده توسط قالی باف فرسنگ ها با آنچه رئیسی می گفت تفاوت داشت و این موضوع عملا به زیان ائتلاف این دو است.

به طور کلی اظهارات و سیاست های قالی باف اگرچه در مواردی چالش های مطرح در دولت را باز کرد، اما در مجموع نوعی پاس گل به رقبا و دادن فضا به آنها برای طرح مسائل جدید بود؛ نکته دیگر اینکه قالی باف تقریبا تمامی مطالب ارائه شده در مناظره ها را از لحظه ثبت نامش در انتخابات تا امروز مطرح کرده و حرف جدیدی را پیش نکشید؛ حرفی که بتواند باب جدیدی در مورد نقاط ضعف رقیب برای مخاطب باز کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!