Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سیدمصطفی میرسلیم فراتر از تخصص بر علم و فنون و تسلط به زبان‌های زنده جهان به زبان انسانیت تسلط دارد.

سیدمحمد هاشمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه میرسلیم انسانی مسلط به سه زبان زنده دنیا که به پنج زبان سخن می‌گوید اظهار داشت: سیدمصطفی میرسلیم نخست به زبان زنده پارسی که دلاوری‌های امت دلیر و امام شجاعش پهنه گیتی را درنوردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری به زبان ملتی آشناست که امام دیروز(خمینی کبیر) و امام امروز(خامنه‌ای) علمداران مبارزه بی امان با ظلم و بی عدالتی بوده، امت ولایی‌اش پیشروان صف این مبارزه و نبرد الهی هستند.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: میرسلیم به زبان ملتی تکلم می‌کند و درد ملتی را می‌شناسد که به خاطر رضای پروردگار، جان بر کف راه رشادت را درپیش گرفته و سختی‌هایی را که کدخدا باوران بر سر راهش قرار داده‌اند، اعم از تشدید فقر و تورم و نارسایی و نشر تزویر و یأس و بی عدالتی،صبورانه و کریمانه تحمل می کند.

هاشمی‌فرد تسلط به زبان عربی را از دیگر ویژگی‌های میرسلیم دانست و تصریح کرد: زبان عربی برای انسان مسلمان متفکر و از جمله سیدمصطفی میرسلیم که در زمره اندیشه‌مندان متعهد است، زبان دیانت است.

وی افزود: زبان ارتباط با منابع و متون درجه یک دین، قرآن و احادیث نبوی ونهج البلاغه و در روایات سایر بزرگان دین و ائمه معصومین(ع) را مستقیم می‌خواند و می‌داند و باز می‌گوید و با اهل این زبان به روانی و سلاست سخن می‌گوید.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با استفاده از این زبان علاوه بر این که با انسانهای عرب زبان ارتباط مستقیم برقرار می‌کند، فرهنگ و تمدن آنها رابا همین ابزار واکاوی می‌کند و برای برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از آن بهره می‌برد.

هاشمی‌فرد،با اشاره به تسلط به زبان سیاست گفت: میرسلیم با تسلط بر فرهنگ ایرانی که انقلاب‌ ترین و سربلندترین فرهنگ جهان است و تخصص در حوزه اسلام و قرآن که آیین و کتاب اکمل است و تبحر در فن و صنعت که ابزار مهم توسعه و پیشرفت است، زبان سیاست را به خوبی می‌داند و دنیای سیاست را به خوبی می‌شناسد.

وی تاکید کرد: میرسلیم با استفاده از دانش و زبان سیاست و دیانت به خوبی قادر است در تراز جمهوری اسلامی ایران با جهان مقتدرانه تعامل و از حقوق ملت بزرگ ایران، پاسداری کند.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر، ایمان،خردورزی، بزرگ منشی و ولایت مداری را از شاخصه‌های دیگر سیدمصطفی میرسلیم دانست و افزود: این مهم در وجود او نهادینه شده و با جوهر عاطفه و وجدان او عجین گشته است.

هاشمی‌فرد با بیان اینکه میرسلیم فراتر از هر زبان و تخصصی به زبان انسانیت تسلط دارد تصریح کرد: این حالت، میرسلیم را چنان پرورده است که ازهر نفسش فریاد انسانها برمی‌خیزد و با هر دمش نای نیازمندان را به فریاد درمی‌آورد.

انتهای پیام/

R41363/P1361/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت