Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات این سازمان در شهر آفتاب برای برگزارینمایشگاه کتاب، اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاه کتاب اقداماتی از جمله فضاسازی در حوزه کتاب و دعوت مردم به نمایشگاه کتاب در سطح شهر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نصب سازه های موقت چادری در شهر آفتاب، افزود: همچنین برای تردد شهروندان از شاتل، خنک کننده شاتل و ماشین های برقی استفاد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: با توجه به جمعیت شهر آفتاب، سرویس های بهداشتی سیار در این مکان نصب می‌شود تا با این امر شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.
علیزاده ادامه داد: در این مکان فضاسازی فرهنگی متناسب با کتاب انجام و همچنین آثار هنری و نمادهای شهری متناسب با کتاب نیز در این مکان نصب خواهد شد.
وی گفت: سال گذشته شهر آفتاب تازه افتتاح شده بود، به همین دلیل شاهد کاستی های اندکی در نمایشگاه کتاب بودیم اما هم اکنون اقدامات زیر بنایی و اساسی در این مکان انجام شده و امسال نمایشگاهی باشکوه برگزار خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون چند نمایشگاه بین المللی در شهر آفتاب برگزار شده است، گفت: اگرچه سال گذشته فضا برای نمایشگاه کافی بود اما امسال به فضای بیشتری نیاز داریم، به همین دلیل در این مکان فضاسازی موقت انجام می‌دهیم که بتواند پاسخگوی نیازها باشد چراکه نمایشگاه کتاب یک نمایشگاه استثنایی است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • شرایط صدور دستور موقت
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت