Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مناظره شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اجتماعی بعد از ظهر روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه میان مصطفی میرسلیم، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی هاشمی‌طبا، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- این مناظره سه ساعته که در آن کاندیداها درباره برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه مسائل اجتماعی به بحث پرداختند به صورت زنده از شبکه یک سیما و رادیو ایران در حال پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ و با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بر اساس این قرعه کشی که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد،صندلی شماره 1 هاشمی‌طبا.صندلی شاره 2،حسن روحانی. صندلی شماره 3 محمد باقر قالیباف صندلی شماره 4 اسحاق جهانگیری،صندلی شماره5 ابراهیم رئیسی و صندلی شماره 6 مختص به مصطفی میرسلیم می باشد.
نامزدهای ریاست جمهوری در ۲ دقیقه به سوالات پاسخ دادند
روحانی خطاب به قالیباف درباره ادعای بابک زنجانی: یک آدم مفسد محکوم به اعدام ادعایی کرده، آیا این ادعا قابل قبول است؟(متن کامل را در اینجا بخوانید)

راهکار و برنامه‌ریزی برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی
قالیباف: اولین حق مردم هوا است/ روحانی: چه کسی درختان را قطع و مجوز ساخت برج‌های بزرگ را به 4 درصد داده است؟/جهانگیری: قالیباف چطور بعد از 12 سال نتوانسته مساله تفکیک زباله‌های شهری را حل کند(متن کامل را در اینجا بخوانید)
برنامه کاهش بروکراسی و افرایش کارامدی دستگاه‌های اجرایی
جهانگیری در واکنش به حملات قالیباف؛‌ آمده‌ام تا بگویم برخی با آیت‌الله هاشمی، ناطق‌نوری و اصلا‌ح‌طلبان چه کرده‌اند/آقای قالیباف با روحیه نظامی نمی‌شود تهران را اداره کرد(متن کامل را در اینجا بخوانید)
مشکل ازدواج جوانان ناشی از چیست؟ برنامه شما برای قشر جوان چیست؟
روحانی خطاب به قالیباف: نقل‌قول شما دروغ است/قالیباف: آمار بیکاری افزایش پیدا کرده/جهانگیری خطاب به قالیباف: کسانی که به سفارت حمله کردند امروز در ستادهای کدام کاندیدا کار می‌کنند؟(متن کامل را در اینجا بخوانید)
چه برنامه‌ای برای حل مشکل مسکن خصوصا برای زوج‌های جوان دارید؟
هاشمی‌طبا: دولت کارهای زیادی انجام داده/اظهارات روحانی، جهانگیری، رئیسی، قالیباف و میرسلیم(متن کامل را در اینجا بخوانید)

سئوال دوم مناظره‌ها و پاسخ نامزدها
از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی به قید قرعه دومین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به این سوال که چه برنامه و راهکاری برای رشد عدالت و کاهش فاصله طبقاتی دارید؟ پاسخ دهد.(متن کامل را در اینجا بخوانید)

سئوال اول مناظره‌ها و پاسخ نامزدها
از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری؛سید مصطفی میرسلیم به قید قرعه اولین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به این سوال که چه برنامه‌ای برای کنترل حاشیه نشینی دارید پاسخ دهد.(متن کامل را در اینجا بخوانید)

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896242

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • موضع‌گیری بی‌سابقه احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش