Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:42:45 GMT

صنعت قشم مغلوب تیم فوتسال بانوان پیروزی کامیاران شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۸۱۷۰

صنعت قشم مغلوب تیم فوتسال بانوان پیروزی کامیاران شد

سنندج - تیم پیروزی کامیاران در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور با شکست تیمصنعت قشم سومین بُرد خود را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم دور نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

نماینده استان کردستان ساعت ۱۱ صبح در سالن ورزشی المپیک کامیاران میزبان تیم بالان صنعت قشم بود و یک دیدار جذاب را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم پیروزی کامیاران توانستند همچون دیدارهای گذشته نیز منسجم و با انگیزه تر در مقابل تیم حریف عرض اندام کنند و موفق شدند با نتیجه ۷ بر ۵ نماینده قشم را شکست دهند و سومین بُرد خود را بدست آورند.

تیم پیروزی کامیاران در هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در خارج از خانه به مصاف کوهدشت لرستان می رود.

در این مرحله ۸ تیم از باشگاه های مختلف کشور حضور دارد و جهت صعود به رقابت های لیگ برتر با هم جدال می کنند.

در این رقابت ها تیم های مس رفسنجان، پیروزی کامیاران، کوثر فسا، آساره اندیمشک، کوهدشت لرستان، نفت امیدیه، علوان رامهرمز و بالان صنعت قشم حضور دارند.

نماینده استان کردستان به سرمربیگری فاطمه شریف به میدان می رود و فاطمه بیگدلی، سمیرا محمدپور، ملکه یوسفی، هانا حنیفه، طاهره شکری، سلما نوری، ندا تابعی، معصومه منتشلو، عذرا امینی، محدثخ محمدی، الهام تقی نیا، پرستو پرویزی و فرشته بابایی در ترکیب تیم پیروزی کامیاران قرار دارند.

در پایان این رقابت ها دو تیم به مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان

پس از پیروزهایی فوتسال افغانستان که خبرهای خوشی را برای مردم این کشور مخابره کردند، دیپلمات‌های طالبان در تهران نیز برای قدردانی، میزبان تیم ملی کشورشان شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که در یک بازی جذاب در آخرین بازی با نتیجه 5 بر 3 از سد قزاقستان گذشت، اولین حضور خود را در جام جهانی فوتسال در تاریخ کشورش به ثبت رساند.

پیروزهای تیم ملی فوتسال افغانستان که سکان داری آن را «مجید مرتضایی» سرمربی ایرانی به عهده دارد، همدلی دیگری از دو ملت را این بار در عرصه ورزش روایت کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفته بود: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»

راهیابی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال، شادی و تبریک‌های پرشماری را حتی در میان مخالفان و موافقان سیاسی این کشور در پی داشت.

سخنگوی طالبان راهیابی تیم فوتسال افغانستان را به جام جهانی یک موفقیت بزرگ ورزشی خواند و در همین حال مخالفان سیاسی حکومت کنونی کابل نیز لب به تحسین گشودند.

دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 در ازبکستان برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

یک ایرانی هدایت فوتسال افغانستان را برعهده گرفتمربی مشهدی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد