Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقاي حسن روحاني به مطالب مطرح شده در نخستين مناظره انتخابات رياست جمهوري از سوي يکي از نامزدها که از آن به عنوان مطالب کذب ياد کرد، واکنش نشان داد.
در صفحه اينستاگرام دکتر روحاني آمده است: هدف از مناظره‌ها، توضيح برنامه‌هاست تا مردم بتوانند بين نامزدها يک نفر را انتخاب کنند. اگر نقل قولي مي‌خواهيم انجام دهيم يا نسبتي بدهيم، بايد صحيح و راست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت اين که امشب سخنان يک نامزد را متوقف کردم، اين بود که دروغ ادامه پيدا نکند و گناهان ايشان زياد نشود.
در اينجا لازم مي‌دانم موارد کذبي که در مناظره امشب مطرح شد را جهت اطلاع عموم به اختصار شرح دهم:
*ارائه برنامه کوتاه‌مدت سه‌ماهه يا 100 روزه و برنامه‌هاي بلندمدت يک‌ساله و چهارساله توسط نامزدهاي انتخاباتي امري معمول است. بنده نيز درخصوص برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت خود در برنامه‌هاي تبليغاتي سال 92 که از رسانه ملي پخش شد، توضيح دادم و بعد از برعهده گرفتن مسئوليت، همانطور که قول داده بودم در پايان 100 روز اول، اقدامات دولت تدبير و اميد را در يک گفت وگوي زنده تلويزيوني براي مردم عزيز شرح دادم. اما ادعاي حل تمام مشکلات اقتصادي در عرض 100 روز، غيرواقعي و غيرعقلاني است.
در انتخابات سال 92 در برنامه تلويزيوني «با دوربين» اشاره کردم که «ما سه ميليون و 300 هزار بيکار در کشور داريم. اگر 10 ميليون توريست سالانه وارد کشور شود، 13.6 ميليارد درآمد ارزي و 4 ميليون شغل ايجاد مي‌شود.» آنچه بيان شده واضح است، و فيلم و متن پياده شده آن در سايت‌هاي معتبر نيز موجود است.
*‌فردي که امروز به عنوان مفسد اقتصادي در زندان بسر مي‌برد و محکوم به اعدام شده، يکي از «کارآفرينان برتر» به انتخاب دستگاه‌هاي مربوطه در سال‌هاي گذشته مي‌باشد که در مراسمي که در سال 1386 بنده به عنوان سخنران برنامه دعوت شده بودم و به درخواست مسئولين برگزارکننده، لوح تقدير تهيه شده را نيز به کارآفرينان برتر اهدا کردم، اين فرد نيز لوحي را دريافت کرده است. حال چگونه افرادي در نقش حامي او ظاهر مي‌شوند و سعي در سرپوش گذاشتن بر فساد بزرگ 3 ميليارد دلاري و ربط دادن اعمال وي به دريافت يک لوح دارند، جاي شگفتي دارد.
همچنين ادعاي اين فرد (بدون ارائه هيچگونه سند و مدرک) مبني بر کمک به ستاد انتخاباتي اينجانب در سال 92، کذب محض است و بارها توسط مسئولين وقت ستاد تکذيب شده است.
اميدوارم بناي همه نامزدها که مي‌خواهند مسئوليت مهم اداره کشور را برعهده بگيرند، راستي و درستي و راستگويي باشد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان