Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@12:27:20 GMT

اطلاعیه شورای نگهبان درباره داوطلبان میاندوره‌ای مجلس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۹۱۳۶

شورای نگهبان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن عده از داوطلبان میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس که صلاحیت داوطلبی آنها در مراحل قبلی مورد تأیید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن عده از داوطلبان میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس که صلاحیت داوطلبی آنها در مراحل قبلی مورد تأیید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، این شورا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت داوطلبی آنها در مراحل قبلی مورد تأیید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد گردیده است، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، متن این اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب‌شیر، بندر لنگه، بستک و پارسیان که صلاحیت داوطلبی آنها در مراحل قبلی مورد تأیید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد گردیده است، می‌رساند:

«به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام» میتوانند ظرف مدت سه روز از تاریخ 1396/02/09 لغایت 1396/02/11 و در وقت اداری به آدرس تهران خیابان امام خمینی(ره) ، روبروی دانشگاه افسری امام علی(ع) ، دبیرخانه شورای نگهبان مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و رسید دریافت نمایند.

شورای نگهبان

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد