Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام پروردگار صانع

النجاه فی الصدق، کما ان الهلاک فی الکذب پیامبر اعظم(ص)

اولین بیانیه خانه صنعت معدن وتجارت جوانان ایران در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران

ملت شریف وشهید پرور ایران

همانگونه که مستحضرید ،در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بی شک مسئولیت ها امانتی الهی و فرصتی است ، برای خدمت به بندگان خدا که در پرتو توجهات الهی و حضرت ولی عصر ( عج) و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و بهره گیری و یاری همه مسئولان و دلسوزان نظام بتوان گامهای اساسی و موثری در جهت انجام وظایف و مسئولیت ها و رشد و تعالی مادی و معنوی ملت شریف ایران برداشت و امروز که نزدیک به چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد ، قطعا کسب تجربیاتی چون جنگ تحمیلی ، دوران سازندگی و بازسازی ، توسعه فرهنگی و ترویج نظام مقدس اسلامی در جوامع بشری را پشت سر می گذاریم و چیزی که امروزه حائز اهمیت است ، اصل کرامت انسانی و نگاه تصمیم گیران و تصمیم سازان به نقش اساسی و موثرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا لازم میدانیم ، محضر ارجمند شما ملت گرامی عرض نمائیم؛ با توجه به مطلب مطروحه در مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ که از چند سال پیش، بارها و بارها در برخی رسانه های داخلی منتشر و توسط رسانه های معاند نظیر صدای آمریکا و بی بی سی نیز بارها باز نشر شده است، بر خود لازم میدانیم به طور مجدد و موکدا در پی انتشار اطلاعیه قبلی در سال ۱۳۹۲ در خصوص ماجرای دریافت لوح و تندیس توسط آقای بابک زنجانی، توضیحات روشنگرانه ای را به وضوح جهت تنویر افکار عمومی منتشر سازیم تا به عنوان سندی ماندگار در این خصوص در حافظه تاریخی کشور باقی بماند.

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، تشکلی است که از سال ۱۳۸۳ با عضوگیری از مدیران فعال بخش صنعت و معدن آغاز به فعالیت نموده و فارغ از هر گرایش سیاسی عمل می کندو خود را آلوده رانتها و ارتباطات خاص نمی کند و در ارزیابی ها صرفا توانمندیهای تولیدکنندگان را مد نظر قرار می دهد. وبرهمین اساس از سال ۱۳۸۵ تاکنون جشنواره ها و همایش های متعددی را درراستای ترغیب و تشویق سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال مولد و پایدار را برگزار نموده است، که در سال ۱۳۸۶ دریکی از این جشنواره ها که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، در پایان مراسم از چند واحد تولیدی ومدیر در بخش صنایع و معادن در رشته و گروه های مختلف بر مبنای ارزیابی انجام یافته، با اهدای لوح و تندیس تقدیر گردید. مقامهای رسمی مدعوی که در این مراسم از دولت نهم ومجلس شورای اسلامی بین المللی و بخش خصوصی حضور یافتند عبارتند از: معاون وقت وزیر صنایع و معادن و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایران، مشاور وریس حوزه مشاوران جوان ، ریس سازمان ملی جوانان ،وزیر تعاون، استاندار تهران، وزیر صنایع و معادن ،رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران، ریاست محترم کمسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی ، رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران، رییس کنفدراسیون صنعت ایران، نماینده سازمان ملل آژانس یونیدو در ایران.

علاوه برآنان در این مراسم جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام وجناب آقای دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی ایشان یکی از مدعوین بودند که به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش پایانی مراسم به درخواست این تشکل یکی از مقاماتی بودند که لوح و تندیس منتخبین را اعطاء نمودند.

آقای بابک زنجانی در آن زمان به عنوان نماینده شرکت سورینت کیش تولیدکننده اسپری و خوشبو کننده در ارزیابی واحدهای تولیدی و صادراتی شرکت نموده و بنا به تشخیص تیم کارشناسی حائز شرایط معرفی به عنوان یکی از منتخبین جشنواره شناخته شده و به عنوان یک شرکت تولیدی منتخب در مراسم لوح تقدیر خود را از جناب آقای روحانی دریافت نموده و در پایان مراسمی که بعد ازظهرروز همان روز برای دیدار با مرحوم زنده یاد آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد، همانند سایر منتخبین تندیس یادبود جشنواره را از دستان آن شادروان دریافت نمود.

باید توجه داشت که در آن زمان آقای زنجانی صرفا مدیرعامل شرکت کوچک سورینت کیش را عهده دار بود و هنوز با برخی مقامات ارشد دولت وقت مرتبط و از رانت ویژه این ارتباطات بهره مند نشده و صرفا به عنوان مدیرعامل یک واحدتولید کننده فعال اقتصادی بخش تولید قابل شناسایی بود.

مصداق بیان مبارک حضرت امام خمینی قدس سره و شریف (( ملاک حال فعلی افراد است ))

در اینجا روی سخن ما با کاندیدای محترم انتخابات ریاست جمهوری جناب آقای دکتر قالیباف است و انتظار داریم این برادر بزرگوار در این خصوص به انصاف پاسخ دهند که اگر در مراسمی از شخصی تقدیر به عمل آمد و آن شخص در آینده مرتکب تخلفی شد، قضاوت ما درباره سهم میزبان برگزارکننده و مهمانان و مقامات حاضر در مراسم که فقط به عنوان سخنران در برنامه حضور داشته اند، در خطاهای آتی و حتی گذشته یک فرد در میان یک جمع کثیر چیست؟

امیدواریم مدیران محترم خبرگزاری ها و روزنامه ها و سایر رسانه ها در انتشار این واقعیت و پایان دادن به این اتهام بی پایه که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و جناب آقای دکتر روحانی در آن زمان از هویت نامبرده مطلع و در معرفی و تقدیر وی ایفای نقش آگاهانه داشته اند، یاری نموده و انتظار داریم جناب آقای قالیباف نیز با تبعیت از

ارشادات و توصیه های مشفقانه اخیر مقام معظم رهبری به نامزدهای محترم انتخابات با این مضمون که «به رقیبانتان تهمت نزنید و غیبت هم نکنید»، شجاعانه از ایراد این اتهام بی اساس بازگشته و صداقت و شهامت خود را بار دیگر به اثبات رسانند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود

اکبر ابدالی گفت: ایجاد شهرک تخصصی کفش در قم از جمله طرح‌های مورد نظر برای سفر دور دوم رییس جمهوری به استان قم در اردیبهشت‌ماه جاری است که امیدواریم نتایج بسیار خوبی برای صنعت استان به دنبال داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: زمین مورد نیاز برای این کار درنظر گرفته شده و اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم با همکاری سایر نهاد‌های متولی همچون شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بهره‌برداران صنعت کفش تلاش می‌کند این طرح به سرعت عملیاتی و آماده شود.

او  ادامه داد: صنعت کفش قم در تکمیل زنجیره تولید به خوبی عمل کرده و امروزه حجم قابل توجهی از نیاز‌های این صنعت برای تولید انواع متنوع کفش در داخل استان تامین شده و محصول نهایی با کیفیت بالا از قم به بازار‌ها داخلی و بین‌المللی عرضه می‌شود.

گفتنی است بخش تولید کفش ماشینی یکی از حوزه‌های موفق صنعت استان قم است که توانسته با ایجاد زنجیره‌ای پیوسته از ابتدا تا تولید نهایی محصول و حتی صادرات آن را به خوبی مدیریت کند.

بهره‌برداران این صنعت با استفاده از دانش و فناوری روز جهان، مشغول تولید انواع کفش‌های ماشینی و صندل هستند و توانسته‌اند علاوه بر بازار ایران در بازار‌های بین المللی نیز جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورند.

در همین رابطه ظرفیت‌های این صنعت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در اردیبهشت‌ماه جاری به نمایش درآمد تا هم یکی از قابلیت‌های صنعتی استان قم به بازدیدکنندگان معرفی شود و هم بستری برای جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش باشد.

کفش و صندل از مهمترین کالا‌های صادراتی قم به بازار‌های جهانی است و در طول سال‌های اخیر ارز آوری خوبی برای استان به همراه داشته است.

گزارش جمع بندی صادرات انجام شده از گمرکات استان قم در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، کفش و صندل در رتبه سوم کالا‌های صادراتی استان قرار دارد.

طی مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۳۲۰ تُن انواع مختلف و متنوع کفش و صندل به ارزش ۲۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۰۲ دلار از گمرکات استان قم به کشور‌های هدف صادر شده که این آمار نشان دهنده موفقیت فعالان صنعت کفش قم در حوزه تجارت است.

حدود ۳۰۰ واحد تولیدی در صنعت کفش قم فعال است، همچنین این صنعت در استان حدود ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۲۵ هزار شغل غیرمستقیم به وجود آورده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف