Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین اخبار حوادث نهم اردیبهشت 96 ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید. *یک کشته در سانحه رانندگی در باروق*نجات جان بانوی کوهنورد از ارتفاعات کوه های «آقداش»*یک کشته بر اثر انحراف خودروی سواری در بابل*دستگیری شکارچیان غیرمجاز در آمل*به دام افتادن کلاهبردار لاهیجانی*آتش سوزی خودرو حمل ذرت در گچساران*کشف جسد پیرمرد 83 ساله کنگاوری در گاماسیاب*مداوای یک حیوان بسیار نادر*انهدام سه باند بزرگ سرقت در قم*آتش سوزی در یک تعمیرگاه و جایگاه عرضه گاز مایع*قاتل خاموش جان دو نفر را گرفت*نقره داغ شدن قاچاقچی سیگار*نجات جان نوجوان غرق شده در سد تنگاب*شکارچیان متخلف خرمنه سر طارم دستگیرشدند*علت وقوع انفجار در یک واحد شارژ گاز در ورامین مشخص نیست*جان با ختن سه نفر بر اثر انفجار گاز در شهرستان شوش
یک کشته در سانحه رانندگی در باروق
بر اثر برخورد شدید یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه سمند یکی از راکبان موتور سیکلت در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه سمند روبروی یک کشته در سانحه رانندگی در باروقپتروشیمی باروق در جاده سرچم یکی از دو سرنشین موتور سیکلت در دم جان باخت و ترک نشین موتور که به شدت زخمی شده بود به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان میاندوآب اعزام شد.
هر دو راکب فاقد کلاه ایمنی بودند.
علت سرعت زیاد موتور و عدم توانایی در کنترل بوده است.

نجات جان بانوی کوهنورد از ارتفاعات کوه های «آقداش»امداد گران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بانوی کوهنورد را در ارتفاعات کوه های «آقداش» نجات دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت : امداد گران برای نجات جان این بانوی 35 ساله هفت ساعت تلاش کردند .
آقای شیرانی افزود : این بانوی کوهنورد از ارتفاعات آقداش درمرز استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان سقوط کرده بود.
وی گفت : دو گروه شامل10 نیروی تخصصی امداد کوهستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از هدایت مصدوم به پائین ارتفاعات ، وی را بدلیل شدت جراحات برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان بروجن منتقل کردند.
ارتفاعات آقداش در مرز استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان در محدوده امام قیس بخش گندمان قرار دارد.
بروجن در فاصله 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
یک کشته بر اثر انحراف خودروی سواری در بابل
انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در بابل یک کشته بر جای گذاشت.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل، گفت: ساعت 9:29 دقیقه صبح امروز جمعه 8 اردیبهشت به دنبال گزارش مردمی با مرکز اورژانس بابل مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی پژو پارس و برخورد با تیر برق در جاده جدید بابل به آمل بین سپاه دانش و پلیس راه دهک بابل، ماموران پایگاه امین آباد به محل حادثه اعزام شدند.
غلام نیا روشن افزود: در این حادثه راننده خودرو که جوانی 19 ساله بود به علت شدت جراحات وخونریزی فوت کرد.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در آمل
شکارچیان غیرمجاز درشهرستان آمل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری شکارچیان غیر مجاز گونه های نادر حیوانات در شهرستان آمل خبر داد.
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، گفت :ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به دنبال تحقیقات پلیسی مبنی بر شکار غیر مجاز حیوانات نادر وحشی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز و با همکاری ماموران محیط بانی متهمان را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از محل سکونت این افراد یک قلاده خرس، دو راس شوکا ،دو طاقه قرقاول تاکسیدرمی شده به همراه دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد .
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به شناسایی و دستگیری دو عامل افیونی و کشف مواد مخدر، تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان 4 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
به گفته گنجیان مقدم؛ متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به دام افتادن کلاهبردار لاهیجانی
این مرد 45 ساله به جرم کلاهبرداری دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی گیلان امروز از شناسایی و دستگیری مرد 45ساله لاهیجانی به جرم کلاهبرداری خبر داد.
سرهنگ فلاح کریمی افزود : این متهم با گرفتن کارت بانکی و رمز از افرادی که قصد انجام عملیات بانکی را از دستگاه های خودپرداز داشتند با دادن وعده ی وام به آنها اقدام به کلاهبرداری می کرد.
وی گفت : این کلاهبردار در شهرهای لاهیجان، فومن ،رودسر و صومعه سرا کلاهبرداری کرده است.
رییس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد : متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
آتش سوزی خودرو حمل ذرت در گچساران
خودروی حمل ذرت در روستای دژ سلیمان گچساران طعمه حریق شد.
رئیس ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: یک دستگاهآتش سوزی خودرو حمل ذرت در گچساران خودروی کامیون حامل بار ذرت در 15کیلومتری شهر دوگنبدان در نزدیکی روستای دژسلیمان واژگون و طعمه حریق شد.
کامبیز افشین پور افزود: این کامیون از سردشت به اقلید فارس در حال تردد بود که دچار حادثه شد و آتش سوزی با حضور عوامل آتش نشانی مهار شد.
افشین پور با بیان اینکه تنها چرخ های عقب این خودرو دچار آتش سوزی شدو آتش نشانان از توسعه آتش سوزی به دیگر اجزا خودرو جلوگیری کردند ادامه داد: این آتش سوزی خسارت جانی در برنداشت.
شهر 100 هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

پس از یک هفته جستجو؛
کشف جسد پیرمرد 83 ساله کنگاوری در گاماسیاب
جسد پیرمرد 83 ساله کنگاوری پس از یک هفته جستجو در رودخانه گاماسیاب پیدا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر کنگاور گفت: پس از یک هفته تلاش نیوهای مردمی و نجاتگران جمعیت هلال احمر، جسد پیر مرد ۸۳ ساله اهل روستای ده کهنه پیش از ظهر امروز در روخانه گاماسیاب و در قسمت پاقلای روستای دهلر از آب گرفته شد.
علی اکبر جمالی افزود: متوفی که از اهالی روستای ده کهنه کنگاور بود یک هفته پیش پیاده به قصد رفتن به روستای ده لر از خانه خارج شد و دیگر به منزل برنگشت.
مداوای یک حیوان بسیار نادر
یک قطعه تشی از گونه جوندگان در روستای سلین منطقه اورامان، با کمک همیاران محیط زیست برای مداوا و تیمار به اداره حفاظت محیط زیست سروآباد منتقل شد.
رئیس اداره حفاظت ازمحیط زیست سروآباد گفت: این حیوان، توسط سایر گونه های حیات وحش به شدت زخمی شده بودکه پس ازانتقال به اداره محیط زیست مورد جراحی و درمان قرار گرفت .مداوای یک حیوان بسیار نادر
حسن قادری افزود: در حال حاضر وضعیت سلامتی این حیوان مناسب و در قفس فلزی در حال نگهداری است تا پس از بهبود به طبیعت برگردانده شود.
انهدام سه باند بزرگ سرقت در قم
فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باندهای سرقت خودرو، کیف قاپی، سرقت منزل و سرقت با عنوان مامور توسط پلیس آگاهی در قم خبر داد.
سردار مجتبایی با اعلام این خبر اانهدام سه باند بزرگ سرقت در قمفزود: با انهدام این سه باند، 14 سارق از پنج استان دستگیر و 26 خودرو کشف و توقیف شد.
وی گفت: سارقان دستگیر شده همچنین به بیش از صد و بیست فقره کیپ قاپی نیز اعتراف کرده اند.
گفتنی است، ارزش اموال کشف شده به حدود یک میلیارد و صد و بیست میلیون تومان می رسد.
سردار مجتبایی در پایان به تشکیل تیم های اقدام سریع در قالب گشت موتوری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با این اقدام پلیس، در هر نقطه ای از شهر که سرقتی انجام شود، این تیم های گشت، خود را به محل سرقت رسانده و اقدامات لازم را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند.
آتش سوزی در یک تعمیرگاه و جایگاه عرضه گاز مایع
یک تعمیرگاه و جایگاه عرضه گاز مایع خودرو عصر امروز آتش گرفت.
این حادثه حدود ساعتآتش سوزی در یک تعمیرگاه و جایگاه عرضه گاز مایع در قم18 در بلوار امام علی (ع) روی داد و در اثر آن تعمیرگاه کاملا تخریب شد.
آقای بلوچان سرپرست عملیات تیم آتش نشانی با اشاره به اعزام نیروهای 6 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه گفت: در این محل دهها کپسول پنجاه کیلویی گاز مایع وجود دارد که با انفجار یکی از دو کپسول سازه ی تعمیرگاه تخریب شد.
نیروهای آتش نشانی همزمان با اطفای حریق برای جلوگیری از انفجار کپسولهای گاز مایع، اقدام به خنک سازی و خارج کردن آنها از محل حادثه کردند و پس از حدود یک ساعت آتش سوزی مهار شد.
آقای چاووشی نماینده اورژانس هم گفت: چهار آتش نشان که در حین عملیات دچار مشکلات تنفسی شده بودند در محل درمان شدند.
وی افزود: این حادثه مصدومی نداشت و تنها 5 نفر از آتش نشانان دچار مشکلات تنفسی شدند که به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
حادثه آتش سوزی در این تعمیرگاه که در مجاورت بلوار امام علی واقع است باعث شد بیش از یک ساعت در این محور ترافیک سنگین ایجاد شود.
ازدحام جمعیت تماشاچی در محل حادثه باعث اخلال در عملیات نیروهای امدادی و آتش نشان شده و اعتراض آنان را در پی داشت.


قاتل خاموش جان دو نفر را گرفت
نشت گاز در یک واحد مسکونی جان دونفر رادر تاکستان گرفت
عصر دیروز به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در تاکستان دو زن ۱۸ و ۴۵ ساله فوت کردند.
حسینی افزود: پس از حضور نیروهای اورژانس دو ساعت از مرگ آنها گذشته بود.
نقره داغ شدن قاچاقچی سیگار
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه میلیونی عامل قاچاق سیگار خبر داد
محمود احمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی از یک خودروی عبوری 109 باکس انواع سیگارخارجی قاچاق کشف کردند.
وی افزود: پرونده متهم در شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین بررسی که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، وی به پرداخت ۲۴ میلیون و۹۶۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نجات جان نوجوان غرق شده در سد تنگاب
دختر ۱۳ ساله غرق شده در سد تنگاب فیروزآباد نجات یافت.
نجات دختر ۱۳ ساله غرق شده در سد تنگاب فیروزآباد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت : این دختر نوجوان در دریاچه سد تنگاب فیروزآباد غرق شده بود که با کمک مردم و نیروهای هلال احمر پیکر نیمه جان این دختر از آب گرفته شد.
محمدرضا عالی‌منش گفت: پس از تلاش یک ساعته احیای قلبی و تنفسی تیم اورژانس ، نبض و تنفس نوجوان بازگشت و برای مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان قائم فیروزآباد انتقال یافت.
مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس ۲۳ فروردین با اعلام ممنوعیت و مخاطرات شنا در مخازن سدها، بندهای انحرافی و سایر تاسیسات آبی استان هشدار داده بود.
محمدرضا ارجمند گفته بود مردم از شنا در دریاچه سدهای ملاصدرا، درود زن، سیوند، سلمان فارسی، تنگاب فیروزآباد، رودبال، خسویه، چشمه عاشق و آبگیر‌ها پرهیز کنند.
شکارچیان متخلف خرمنه سر طارم دستگیرشدند
سه شکارچی متخلف در خرمنه سر طارم در دام محیط بانان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با گزارش دوستداران محیط زیست شهرستان طارم مأموران یگان حفاظت محیط زیست و کارشناس نظارت بازرسی استان به محل اعزام شدند و 3 فرد متخلف را دستگیرکردند .
شکارچیان متخلف خرمنه سر طارم دستگیرشدند
افشار افزود: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه گلوله زنی دست ساز و یک قبضه سلاح ساچمه زنی دولول ، 30تیر فشنگ گلوله زنی 6 تیر فشنگ ساچمه ای ، سه تیر فشنگ چهار پاره و سه ستگاه دوربین چشمی هم کشف وضبط شد
حیات وحش منطقه حفاظت شده خرمنه سر شامل کل و بز، خرس قهوه ای، پلنگ، سیاه گوش،گرگ،کفتار، گراز، کبک دری ،کبک چیل، طرلان، دلیجه، شاه بوف، عقاب طلایی و انواع پاسری است .
علت وقوع انفجار در یک واحد شارژ گاز در ورامین مشخص نیست
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ورامین گفت: هنوزعلت انفجار عصر امروز در یک مرکز شارژ گاز ال پی جی مشخص نشده است وکارشناسان در حال بررسی هستند.
بهنام کرمانی با بیان اینکه براثر وقوع انفجار در این واحد در بلوار الغدیر ورامین یکی نفر مصدوم وبه بیمارستان منتقل شد افزود: دراین حادثه تعداد زیادی از کپسول های گاز مایع دچار حریق و انفجار شده بودند که عوامل آتش نشانی به سرعت به اطفاء حریق ، ایمن سازی منطقه و خنک کردن کپسول های در شرف انفجار اقدام کردند.
وی گفت: آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل که یک گاراژ به وسعت حدودی 400 متر و روباز بود رسیدند .
کرمانی با اشاربه خسارت های این حادثه گفت: در اثر شدت آتش سوزی، علاوه برانفجار هشت کپسول ، به یک دستگاه خودروی کامیونت که در محل کارگاه توقف کرده بود خساراتی وارد شد.
جان با ختن سه نفر بر اثر انفجار گاز در شهرستان شوش
بر اثر انفجار گاز در شهرستان شوش سه نفر جان باختند.
رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام این حادثه امدادگران به محل حادثه در منطقه آهودشت شوش در روستای مزرعه طریف اعزام شدند.
سید محمود محمودی نژاد افزود : با اعزام امدادگران از منطقه سید عباس و شاوور مصدومان این حادثه که سه نفر از اعضای یک خانواده بودند ، به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی اظهارداشت : به علت شدت جراحات مصدومان این حادثه جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار