Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:02:22 GMT

4 نماینده ایران به روی تخته می روند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۰۰۶۳

4 نماینده ایران به روی تخته می روند

آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا در حالی امروز شنبه در ترکمنستان برگزار می‌شود که چهار نماینده ایران به روی تخته خواهند رفت.

به گزارش مشرق، آخرین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا امروز شنبه با مصاف مدعیان اوزان ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم در سالن المپیک شهر عشق آباد ترکمنستان پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محمدرضا براری و علی هاشمی ملی پوشان دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران از ساعت ۱۱ امروز به روی تخته می‌روند و سپس رامین ربیعی و همایون تیموری در دسته فوق سنگین از ساعت۱۶:۴۵ کار خود را آغاز خواهند کرد.

در استارت لیست نهایی گروه(A)دسته ۱۰۵ کیلوگرم، محمدرضا براری با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم در جایگاه نخست است و علی هاشمی، دیگر ملی کشورمان در این وزن نیز با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم در رتبه هفتم جای دارد. «سئو» از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۷۵ کیلوگرم دوم است و «موچیدا» از ژاپن و «ایوان افرئموف» از ازبکستان نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در استارت لیست نهایی گروه(A)دسته ۱۰۵+ کیلوگرم نیز «چن» از چین تایپه با رکورد ورودی ۴۳۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و «رستم دوجانگابائف» از ازبکستان با ۴۲۰ کیلوگرم در جایگاه دوم است. رامین ربیعی وهمایون تیموری دو ملی‌پوش کشورمان نیز با رکورد ورودی ۴۰۰ کیلوگرم به همراه «توچیف» از ترکمنستان پس از در رده های بعدی قرار گرفته اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار