Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی ستاد حامیان محمد باقر قالیباف در استان بوشهر گفت: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در شهرستان‌های ۱۰ گانه و ۲۵ بخش استان بوشهر راه‌اندازی شد.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی قالیباف در تمامی نقاط استان بوشهر آغاز بکار کرده است اظهار داشت: مسئولان ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر معرفی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرستان‌ها در بخش‌های استان بوشهر مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف معرفی شده است افزود: ستادهای انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر با شعار مدیریت جهادی و دولت مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد حامیان محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در همه عرصه‌های انقلاب حضور خود را در صحنه نشان داده‌اند تصریح کرد: مردم استان بوشهر همپای دیگر ملت همیشه در صحنه با اتحاد و یکدلی با انتخاب خود، شعار دولت مردم را متبلور می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه در بیشتر نقاط استان بوشهر ستادهای محمدباقر قالیباف به صورت خودجوش راه‌اندازی شده افزود: مردم هوشمند استان بوشهر با بصیرت و بر اساس شاخص‌های انتخاب اصلح، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر می‌گزینند.

انتهای پیام/

R41363/P4001/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست "بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه دکتر محمدباقر وثوقی" روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت گروه تاریخ و باستان شناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی و با همکاری گروه تاریخ دانشگاه تهران و انجمن ایرانی تاریخ، در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی با حضور اساتید دانشگاه و بزرگان تاریخ و جغرافیا برگزار شد.

پیشنهاد روز ملی خلیج فارس
منصور صفت گل از اساتید دانشگاه و سخنران این مراسم گفت: روز ملی خلیج فارس، به پیشنهاد محمدباقر وثوقی وارد تقویم ایران شده است. ما این افتخار را داشتیم که برای اولین بار رشته مطالعات خلیج فارس را بنیانگذاری کنیم که موسس آن وثوقی بود. او سهم بزرگی در زمینه مطالعات خلیج فارس مبتنی بر منابع ایرانی دارد. برای بنده افتخار بزرگی است که مجال پیدا کردم پیرامون شایستگی ها و فضایل علمی محمدباقر وثوقی و همچنین روز ملی خلیج فارس سخن بگویم. او فرزند شایسته لارستان بزرگ و فرزانه ای ایران مدار است. هر جا نامی از تحقیقات خلیج فارس می آید، نام وثوقی می درخشد و این برای ما افتخار است.

تجلیل از دانشمند پر آوازه و نستوه در حوزه مطالعات خلیج فارس
شهرام یوسفی فرد سخنران دیگر این مراسم اظهار داشت: خرسندیم که در مراسمی که با روز خلیج فارس تقارن دارد، از یک دانشمند پر آوازه و نستوه در حوزه مطالعات خلیج فارس تجلیل می شود. هماهنگی برای به سرانجام رساندن این ارج نامه، هم کاری بسیار شیرین بود و هم دشوار. موفق شدیم مجموعه مقالاتی را آماده کنیم و با هر استادی هم که صحبت شد، با خوشرویی دعوت را پذیرفت. از تمام افراد و نهادهایی که برای برپایی این مراسم زحمت کشیدند از جمله خانه اندیشمندان علوم انسانی، انجمن ایرانی تاریخ، گروه تاریخ دانشگاه تهران و نگارستان اندیشه تشکر می کنم. از خداوند متعال خواستارم که طراوت های ذهنی محمدباقر وثوقی همچنان جوشان باشد.

آشنایی بیشتر با زادگاه
عبدالمجید ارفعی بیان کرد: احساس خوشبختی می کنم که به این جلسه دعوت شده ام. آشنایی من و محمدباقر وثوقی به سال ها پیش بر می گردد. او کارهایی را در دانشگاه به من ارجاع می داد. من با خواندن مقاله های او با زادگاه خودم بیشتر آشنا شدم. استادی چنین بزرگ، کارهای عظیمی کرده است.

قرائت پیام عبدالرسول خیراندیش توسط احمد مسجد جامعی
احمد مسجدجامعی، پیام عبدالرسول خیراندیش استاد دانشگاه شیراز را قرائت کرد. در بخشی از این پیام آمده بود: اگرچه خلیج فارس ۹۰ درصد صادرات و واردات کشور ما را در بر می گیرد اما باید سودمندی و قابلیت های فرهنگی این خلیج را هم در نظر داشت. تمام پیروان ادیان شناخته شده در این دریا رفت و آمد داشته اند اما اسلام در آنجا سکنی گزید. این خلیج، مهم ترین محل صید مروارید جهان بوده است. محمدباقر وثوقی و همراهانش در دانشگاه، کارهای ارزنده ای در مورد خلیج فارس انجام داده اند.

شناخت خاندان های عربی حوزه خلیج فارس

حمید احمدی سخنران دیگر این نشست گفت: محمدباقر وثوقی کسی است که تمام آثار و نوشته هایش در معرفی خلیج فارس است. من کتاب های او را به دانشجویان علوم سیاسی معرفی می کنم. کتاب هایی که او در مورد محل ولادت خود نوشته، استثنائی است. کارهایی که در مورد جان فشانی اقوام ایرانی انجام داده، فوق العاده است. فکر نمی کنم که به جز وثوقی، پژوهشگری پیدا شود که این همه روی خلیج فارس کار کرده باشد. او در آثار اخیرش پا را فراتر از مرزها برده و در حوزه شرق شناسی کار کرده است. وی شناخت زیادی از خاندان های عربی حوزه خلیج فارس دارد. ایران دوستی او همیشه قابل ستایش است. در دانشگاه، هم به لحاظ علمی و هم اخلاقی، سرآمد است.

تحقیق برای عظمت ایران

رسول جعفریان از اساتید دانشگاه، اظهار داشت: من هرچه از خلیج فارس می دانم، از همنشینی با محمدباقر وثوقی بوده است. خوشبختانه این توفیق را دارم که کارها و مقالات او را دنبال کنم. شهرت دارد که در سال ۱۹۶۴ اتحادیه عرب مصوب کرده است که دیگر عرب زبانان حق ندارند از کلمه خلیج فارس استفاده کنند. البته گفته می شود اولین بار یک انگلیسی که یک زمانی مشاور امیر بحرین بوده، پیشنهاد داده است که اسم خلیج فارس به نام جعلی تغییر پیدا کند. محمدباقر وثوقی کسی است که کلمه ای اضافی در مطالبش دیده نمی شود. برای من توفیق و افتخار بوده است که از او درس گرفته ام و از روش و منش او آموخته ام. او با عشق برای عظمت ایران تحقیق کرده است. او یک استاد بین المللی است و تمام ویژگی های یک استاد نمونه را با هم دارد.

۳۰ سال تحقیق در حوزه هایی که کمتر کار شده
هوشنگ خسروبیگی به نمایندگی از انجمن تاریخ، ابراز داشت: سابقه دوستی و ارادت بنده به محمدباقر وثوقی حدود ۳۰ سال پیش است. ۳۰ سال پیش مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور بودم. به سبب وظیفه، اخبار و اطلاعات را در حوزه دانشگاه دریافت می کردم. آن موقع گزارشات متعددی از یکی از مدیران در استان فارس می آمد که با عشق و علاقه خاصی کار می کرد. خیلی مشتاق بودم این مدیر را ببینم و بالاخره محمدباقر وثوقی را دیدم و متوجه شدم از نظر رشته هم با هم نزدیک هستیم. منش اخلاقی، توان مدیریتی، تلاش و پیگیری های او ستودنی است. شوق و انگیزه خدمت به کشور در چشمان او مشهود است. اگر او به حوزه تاریخ محلی لارستان ورود نمی کرد، شاید این خلأ پابرجا می ماند. ما در ایران در حوزه تاریخ شرق آسیا آثار زیادی را نمی بینیم اما در این حوزه جایگاه وثوقی می درخشد. او به دنبال حوزه هایی است که کمتر کار شده و سخت می شود به سراغشان رفت.از خانه اندیشمندان علوم انسانی، انتشارات نگارستان اندیشه و دانشگاه تهران برای برپایی این مراسم تشکر می کنم. به جا بود که این مراسم نکوداشت خیلی زودتر برپا می شد.

پژوهشگری فروتن

در پایان مراسم محمدباقر وثوقی گفت: بسیار سپاسگزارم و زبانم یاری نمی کند که بگویم چه در قلبم می گذرم. تمام قد از همه شما تشکر می کنم و تعظیم می نمایم.


کد خبر 6094032 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان